۳+۱ پیشنهاد کاربردی برای هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها در دوران کرونا

۳+۱ پیشنهاد کاربردی برای هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها در دوران کرونا

ویروس کرونا علاوه بر اینکه تهدید بزرگی برای جان انسان‌هاست، ضربه‌های مهلکی به صنعت و اقتصاد نیز وارد کرده است. یکی از کسب و کارهایی که شدیدا تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته، هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها هستند. در ماه‌های گذشته اکثر هتل‌ها و اقامتگاه‌ها تعطیل بودند. اما این روزها با ادامه پیدا کردن ویروس کرونا، بسیاری از کسب و کارها خودشان را با شرایط فعلی وفق داده‌اند و برای فعالیت مجدد برنامه‌ریزی می‌کنند. حالا که سفرهای داخلی دوباره شروع شده‌اند، هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها در تلاشند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوباره کار خود را آغاز کنند و کسب و کارشان را از میان مشت‌های مرگ‌بار ویروس کرونا نجات دهند.

در همین راستا صاحبان هتل‌ها روی اجرای نکات بهداشتی تمرکز کرده‌اند و قصد دارند از این طریق دوباره اعتماد مشتریان خود را بدست آورند تا آن‌ها بدون نگرانی اتاق رزرو کنند. در ادامه به برخی از نکاتی که اکثر هتل‌ها و بوم‌گردی‌های موفق در سراسر جهان درحال اجرای آن‌ها هستند اشاره خواهیم کرد.

در دوران کرونا در هتل‌ خود به این ۴ نکته توجه کنید:

۱. پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنید

در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • در اولین قدم برای ادامه فعالیت‌تان باید به بهداشت و سلامت کارکنان خود توجه کنید. به همین منظور پیش از هر کاری ضروری است که لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند دستکش، الکل و ماسک را در اختیارشان قرار دهید و به طور مداوم و روزانه همه افراد را چک کرده و از سلامت آن‌ها مطمئن شوید.
  • در قدم بعدی از هرنوع تماس میان کارکنان جلوگیری کنید و شرایطی را فراهم کنید که کارکنان در محیط‌های کاری مانند آشپزخانه یا انبار تجمع نکنند. 
  • حتما محیط هتل را به طور کامل و دائما ضدعفونی کنید. یکی از مسائل مهم استفاده از سیستم تهویه مناسب است.
  • اگر هتل شما کافه و یا رستوران دارد، درصورتی به این بخش‌ها اجازه کار دهید که میزها با فاصله چیده شود و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود. برای مثال می‌توانید تنها در ساعات خاص و به صورت محدود سرویس‌دهی داشته باشید. حتی می‌توانید به جای ارائه سرویس در رستوران، امکان سرویس‌دهی در اتاق‌ را فراهم کنید.
  • در کنار تمام این نکات حتما به ضدعفونی شدن اتاق‌ها، آسانسور، میز پذیرش هتل و سرویس‌های بهداشتی توجه کنید.
  • علاوه بر همه این موارد لازم است که در زمان ورود به هتل هر بار مسافران را چک کنید. برای مثال دمای بدن آن‌ها را بررسی کنید و لوازم بهداشتی ضروری را در اختیارشان قرار دهید.
  • در نهایت روی استفاده از ماسک شدیدا پافشاری کنید و ضمن رعایت ادب و حوصله از همه کارکنان هتل و تمام مهمانان و مسافران بخواهید که حتما از ماسک استفاده کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

۲. در تبلیغات خود روی مسائل بهداشتی هتل تمرکز کنید

برای ادامه فعالیت هتل و اقامتگاه‌تان به چیزی بیشتر از رعایت نکات بهداشتی نیاز دارید. در این دوره حیاتی دیگر تبلیغات معمولی همیشگی کارساز نخواهد بود. در همین راستا ضروری است که تبلیغات هتل خود را با نیازهای امروزی مشتریان تطبیق دهید. به عبارت دیگر برای جلب اعتماد مشتریان حتما در تبلیغات‌تان روی این مسئله که در هتل شما همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شوند تاکید کنید. می‌توانید در سایت خود تصاویری از روند ضدعفونی کردن فضاهای داخلی هتل قرار دهید و یا از یک ویدیوی کوتاه یک دقیقه‌ای که با تمرکز روی این مساله ساخته شده است استفاده کنید.

برای مثال مجموعه هتل‌های Best Western ویدیوی زیر را که با تمرکز روی مسائل بهداشتی و نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در دوران کرونا ساخته شده، در سایت خود قرار داده است:

۳. تخفیف و پیشنهاد ویژه داشته باشید

در شرایط کنونی یکی از راه‌های تشویق مشتریان به سفر و استفاده از خدمات هتل‌، ارائه تخفیف و یا پیشنهاد ویژه است. برای اتاق‌های خود تخفیف درنظر بگیرید و یا امکانات و خدمات هتل را به عنوان هدیه به شکل رایگان در اختیار کسانی قرار دهید که در هتل شما اتاق رزرو می‌کنند. می‌توانید برای هتل خود صفحه فرود بسازید و با تمرکز روی مساله کرونا و تاکید بر بهداشتی بودن هتل، پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌هایتان را در لندینگ پیج مطرح کنید و در نهایت در همین صفحه یک لینک برای رزرو اتاق در نظر بگیرید.

۴. در برابر کنسل شدن رزروها منعطف باشید

با توجه به شیوع ویروس کرونا افراد معمولا از انجام سفرهای غیرضروری خودداری می‌کنند. اما اگر در شرایطی تصمیم به سفر داشته باشند ممکن است بنا به وضعیت خاص موجود پیش از رزرو هتل دچار تردید شوند. برای مثال ممکن است نگران این باشند که مسیرهای ورودی و خروجی شهرها بسته شود و یا به این فکر کنند که شاید قبل از سفر دچار بیماری شوند و در نتیجه سفر به هر دلیلی دیگر برایشان مقدور نباشد؛ به همین دلیل شما می‌توانید این امکان را فراهم کنید که مسافران حتی تا یک روز قبل از سفر بتوانند رزرو خود را کنسل کنند و مبلغی که به عنوان خسارت کنسلی دریافت می‌شود را نپردازند یا درصد بسیار کمی را متقبل شوند. اگر چنین امکانی را برای مسافران در نظر گرفتید حتما در سایت و یا در لندینگ پیج هتل خود به آن اشاره کنید تا مشتریان با خیال راحت و بدون تردید برای رزرو اقدام کنند.

نوبت شماست:

اگر می‌خواهید برای هتل یا اقامتگاه خود لندینگ پیج بسازید می‌توانید همین‌حالا به رایگان در لندیک ثبت‌نام کنید و به راحتی و در کمترین زمان صفحه فرود دلخواهتان را طراحی کنید.  علاوه بر این می‌توانید صفر تا صد طراحی لندینگ پیج و اجرای کمپین تبلیغاتی خود را به تیم لندیک بسپارید. برای طراحی و اجرای کمپین‌های خود با ما تماس بگیرید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

در زمان برگزاری یک رویداد نباید از اهمیت تبلیغات غافل شد. این تبلیغات می‌تواند آفلاین و یا آنلاین باشد. یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغات آنلاین‌ در جهت معرفی یک رویداد یا همایش، ساخت صفحه فرود یا لن...

تحریریه لندیک

برای معرفی و افزایش دانلود اپلیکیشن راه‌های زیادی وجود دارد. کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت و یا اپ‌استور با اپلیکیشن‌ شما آشنا شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش دانلود اپلیکیشن، ساخت لندینگ ...

نیما عمرانی

شاید شما بخواهید در صورت ارسال موفق اطلاعات فرم، همین اطلاعات را به جای دیگری ارسال کنید مثلاً به CRM مجموعهٔ خود. برای این کار می‌تونید منطق ارسال اطلاعات را در event با نام onFormSuccess قرار دهید...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر