چرا باید با هدف سئو لندینگ پیج بسازیم؟

چرا باید با هدف سئو لندینگ پیج بسازیم؟

لندینگ پیج با هدف سئو صفحه فرودی است که با رعایت اصول سئو بهینه‌سازی شده است. زمانی‌که لندینگ پیج‌ خود را مطابق اصول و دستورالعمل‌های سئو طراحی می‌کنید، موتورهای جستجو هدف صفحه فرود شما را بهتر شناسایی می‌کنند و صفحه شما به بالاترین رتبه در صفحه نتایج موتورهای جستجو می‌رسد و از این طریق بازدید‌کننده بیشتری به دست می‌آورد؛ در نهایت ممکن است این بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل شوند و در نتیجه نرخ تبدیل شما افزایش یابد.

سئوی لندینگ پیج چه زمانی مهم است؟

اگر در حال برگزاری یک کمپین کوتاه‌مدت هستید، با رعایت سئو در صفحه فرودتان،‌ انتظار نداشته باشید که فورا به نتایج زودهنگام برسید. سئو شبیه یک مسابقه دوی ماراتن است. در این رقابت، دویدن با حداکثر سرعت مهم نیست، چیزی که اهمیت دارد این است که شما بدانید دقیقا چه زمانی سریع بدوید و چه سرعتی داشته باشید. به هنگام ساخت صفحه فرود بسیار مهم است که در زمان مناسب و به شکل صحیح از سئو استفاده کنید. برای اینکه نتایج رعایت اصول سئو در لندینگ پیج‌تان را ببینید و در موتورهای جستجو رتبه بالایی پیدا کنید باید ماه‌ها صبر کنید. 

برخی از افراد بر این عقیده‌اند که رعایت اصول سئو در کمپین‌های کوتاه‌مدت بی‌نتیجه است؛ شاید این حرف درست باشد،‌ اما خوب است بدانید که اگر هر سال برای چند روز یا چند هفته چندین بار یک کمپین تبلیغاتی را اجرا می‌کنید، با اجرای اصول سئو می‌توانید نتایج خوبی بگیرید و نگران گم شدن صفحه فرودتان در میان سایر صفحات نباشید.

چگونه صفحه فرودی بسازیم که علاوه بر نرخ تبدیل بالا، مطابق اصول سئو طراحی شده باشد؟

هدف یک صفحه فرود هدایت بازدیدکننده‌ها و دعوت آن‌‌ها به انجام یک کار مشخص است و در همین راستا این صفحه باید به نحوی طراحی شود که تمام توجه و تمرکز مخاطب را جلب کند. این در حالی است که شما معمولا در زمان طراحی یک لندینگ پیج با سئوی خوب،‌ باید از محتوای بیشتر و کلمات کلیدی بیشتر استفاده کنید که ممکن است بر روی تمرکز مخاطب تاثیر منفی داشته باشد و در نتیجه به نرخ تبدیل شما آسیب بزند. علاوه براین شما باید به نکات دیگری مانند تگ‌های مهم سئو، توضیحات متا و … نیز توجه کنید.

رعایت این نکات و ساخت یک صفحه فرود حرفه‌ای که هم نرخ تبدیل بالایی داشته باشد و هم مطابق اصول سئو طراحی شده باشد به تجربه و مهارت نیاز دارد. در پست های آینده به نکات مهم سئو و اصول آن اشاره می‌کنیم که با رعایت آن‌ها می‌توانید لندینگ پیج‌های بهینه بسازید.

اگر هنوز در لندیک ثبت‌نام نکرده‌اید همین حالا به رایگان شروع کنید و به کمک امکانات و قالب‌های آماده آن به راحتی لندینگ پیج‌ دلخواهتان را طراحی کنید. علاوه بر این می‌توانید ساخت لندینگ پیج خود را به تیم لندیک بسپارید و در کمترین زمان صفحه فرودی تهییه کنید که مطابق اصول سئو بهینه‌شده باشد.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

CPI یا هزینه به ازای نصب، نوعی از محاسبه هزینه تبلیغات آنلاین برای اپلیکیشن‌ها است که در آن هزینه تبلیغ به ازای هر‌بار نصب اپلیکیشن پرداخت می‌شود. CPI با CPD یا همان هزینه به ازای دانلود تفاوت دارد؛ ...

تحریریه لندیک

لندینگ پیج یا صفحه فرود، صفحه‌‌ای است که به طور خاص، با تمرکز روی یک هدف مارکتینگی و برای یک کمپین بازاریابی طراحی می‌شود. این صفحه‌ که از سایت اصلی کسب و کار مجزا است، مخاطب را روی یک موضوع متمرکز م...

تحریریه لندیک

ویروس کرونا علاوه بر اینکه تهدید بزرگی برای جان انسان‌هاست، ضربه‌های مهلکی به صنعت و اقتصاد نیز وارد کرده است. یکی از کسب و کارهایی که شدیدا تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته، هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها هستند...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر