چرا برای افزایش دانلود اپلیکیشن به لندینگ پیج نیاز داریم؟

چرا برای افزایش دانلود اپلیکیشن به لندینگ پیج نیاز داریم؟

برای معرفی و افزایش دانلود اپلیکیشن راه‌های زیادی وجود دارد. کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت و یا اپ‌استور با اپلیکیشن‌ شما آشنا شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش دانلود اپلیکیشن، ساخت لندینگ پیج یا همان صفحه فرود برای آن است. در لندینگ پیج اپلیکیشن علاوه بر معرفی اپ، لینکی برای دانلود آن هم در نظر گرفته می‌شود که کاربر را به اپ‌استور یا اپ‌مارکت منتقل می‌کند. علاوه براین در بعضی موارد ممکن است کاربر بتواند از طریق همان صفحه فرود مستقیما اپ را دانلود کند. 

لندینگ پیج اپ، صفحه‌ی مهمی است که می‌توانید از آن به عنوان یک فرصت طلایی برای متقاعد کردن کاربر به دانلود اپلیکیشن استفاده کنید. این صفحه کاربر را با طراحی و دیزاین اپ، لوگو، ویژگی‌ها و مزایای آن آشنا می‌کند و تاثیر قابل ملاحظه‌ای در افزایش دانلود اپ دارد. لندینگ پیج شما معرف اپلیکیشن‌تان است و باید هماهنگ با هدفی که اپ را در جهت آن ساخته‌اید، طراحی شود. در همین راستا ساخت لندینگ‌ پیج اپ امر مهمی است که به دقت، دانش و مهارت نیاز دارد.

اپ شما ممکن است به راحتی در انبوه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی که در اپ‌استورها در دسترس کاربران هستند،‌ گم شود. بنابراین برای دیده شدن اپلیکیشن‌تان به لندینگ پیجی نیاز دارید که با طراحی مناسب و یک محتوای خوب به افزایش شناخت کاربران از برند شما و افزایش دانلود اپلیکیشن‌تان کمک کند. 

در پست‌های آینده علاوه بر اشاره به نکات کلیدی طراحی لندینگ پیج اپلیکیشن، چند نمونه از لندینگ پیج‌های اپ را بررسی خواهیم کرد.

در پنل لندیک این امکان فراهم شده است که به راحتی و در کمترین زمان لندینگ‌ پیج دانلود اپلیکیشن بسازید. همین حالا با ثبت نام و ورود به پنل لندیک از قالب‌ها و بلاک‌های آماده آن استفاده کنید و لندینگ پیج دلخواهتان را طراحی کنید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

صبا عرب

برای افزایش نرخ تبدیل از طریق لندینگ پیج، هر قسمت از آن باید با دقت و توجه زیاد ساخته شود. یک روش مفید برای ساخت لندینگ پیج موفق، بررسی نقاط قوت و ضعف سایر لندینگ‌پیج‌هاست. از آنجا که هر ساله تعداد ب...

تحریریه لندیک

بازاریابی عملکرد یا Performance marketing نوعی از تبلیغات آنلاین است که بر پایه بازگشت سرمایه بنا شده است. در این نوع از تبلیغات، تبلیغ دهنده زمانی هزینه‌ تبلیغ را به شرکت تبلیغاتی پرداخت می‌کند ک...

صبا عرب

برای ساخت لندینگ پیج موفق توجه به جزئیات آن بسیار حیاتی است. چون با افزایش نرخ تبدیل، بازدهی تلاش تبلیغاتی شما را چند برابر می‌کند و از آن مهمتر، نشان‌دهنده‌ی احترام به مخاطب شماست. در این مقاله قصد ...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر