بررسی لندینگ پیج تبلیغات نصب اپلیکیشن در تپسل بر اساس سئو

بررسی لندینگ پیج تبلیغات نصب اپلیکیشن در تپسل بر اساس سئو

یکی از مهم‌ترین روش‌های بالا بردن رتبه‌ی سایت، داشتن علم سئو و به کار بردن اصول آن در صفحه است. در مطالب گذشته در مورد اهمیت سئو در ساخت لندینگ پیج صحبت کردیم. فراموش نکنید که برای رسیدن به هدف اصلی ساخت لندینگ پیج که افزایش نرخ تبدیل شماست، لازم است نکات مربوط به سئو را در صفحه خود رعایت کنید. برای اینکه بتوانید این کار را با دقت بیشتری انجام دهید، تصمیم گرفتیم لندینگ پیج تبلیغات نصب اپلیکیشن در تپسل را به عنوان نمونه‌ای موفق بررسی کنیم تا با مشاهده‌ی نکات سئوی صفحه به صورت عملی، صفحه فرودی بسازید که نتایج خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد. با ما همراه شوید تا ببینیم این صفحه چه اصولی از سئو را به بهترین شکل رعایت کرده و برای بهبود برخی موارد دیگر چه پیشنهادهایی می‌توان داد.

نکات مثبت:

  • تاثیر محتوا بر سئوی سایت بسیار زیاد است و باید به آن توجه کرد. محتوای این سایت، موضوع افزایش نصب اپلیکیشن از طریق تبلیغات در تپسل و مزایای استفاده از آن را به خوبی برای کاربر توضیح داده است.
  • اهمیت دادن به کاربر برای گوگل بسیار اهمیت دارد. اینکه تمام اطلاعات صفحه برای کاربر مفید و جذاب باشد و او بخواهد برای خواندن آن زمان بگذارد، در نتایج گوگل بسیار موثر است. لندینگ پیج افزایش نصب اپلیکیشن با تبلیغات در تپسل با طراحی زیبای صفحه و ارائه مطالب مفید، کاربر را با خود همراه می‌کند و در نهایت برای اطلاعات بیشتر از طریق دو دکمه فراخوان «تماس با ما» و «پنل تپسل» آن‌ها را به  شروع تبلیغات موبایلی دعوت می‌کند.
  • استفاده بهینه از کلمه کلیدی در طول مطلب یکی از نکات ضروری در رعایت اصول سئو است. از جمله کلمات کلیدی مهم این صفحه، می‌توان به «تبلیغات»، «هزینه» و «تپسل» اشاره کرد که به میزان مناسب در طول متن تکرار شده‌اند و در عنوان سایت، تیتر و متا نیز وجود دارند.
  • ریسپانسیو بودن صفحه یکی از معیارهای گوگل برای امتیازدهی به آن است. این لندینگ پیج هم در صفحه دسکتاپ و هم در موبایل ریسپانسیو است اما نیاز به بهبود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.
  • لینک‌ها بخش مهمی از سئو را تشکیل می‌دهند. ۳۲ لینک در این صفحه وجود دارد که لینک‌های داخلی و خارجی را شامل می‌شود. تعداد لینک‌ها باید از نظر کاربر معقول به نظر برسد تا موتورهای جستجو هم از آن راضی باشند.

و اما پیشنهاد برای بهبود سئوی صفحه:

  • با بررسی لندینگ پیج تبلیغات نصب اپلیکیشن در تپسل، به نظر می‌رسد در این صفحه تگ H1 وجود ندارد. تگ هدر H1 به نشان دادن موضوعات مهم صفحه شما در موتورهای جستجو کمک می کند. در نتیجه لازم است مهم‌ترین عنوان را از مباحث صفحه استخراج کرده و در تگ H1 قرار دهید.
  • در این صفحه یک لینک شکسته دیده می‌شود. لینک‌های شکسته یا Broken link لینک‌هایی هستند که عمل نمی‌کنند و باز نمی‌شوند. اگرچه ممکن است این لینک‌ها زمانی وجود داشته و بعد از مدتی حذف شده باشند، اما وجود آن به عنوان بخش آسیب‌پذیر در سئو سایت، باعث می‌شود گوگل به آن حساسیت نشان دهد و قدرت سایت شما را به شدت کم کند.
  • استفاده از Iframe در این صفحه باعث می‌شود موتورهای جستجو محتویات داخل آن‌ را نبینند و فهرست‌بندی نکنند. موتور جستجو گوگل وجود Iframe در یک صفحه را به عنوان امتیازی منفی در نظر گرفته و اطمینان کمتری به این  دسته صفحات دارد. غیرفعال کردن Iframe سایت و بیرون کشیدن سایت از Iframe می‌تواند رتبه‌ی صفحه را بهبود بخشد.
  • تصاویر وب‌سایت برای بهتر دیده شدن توسط موتورهای جستجو، به تگ Alt نیاز دارند. تگ Alt یا Alt تصویر، توصیف‌کننده موضوعی است که از تصویر استنباط می‌شود. از میان ۴۸ تصویر موجود در این صفحه، ۴۲ عکس فاقد Alt هستند. با توجه به اینکه گوگل برای تگ‌های Alt تصاویر ارزش بالایی در نظر می‌گیرد، بهتر است تعداد آن‌ها بیشتر شود.
  • سرعت لود شدن صفحه یکی از المان‌های مهم در رنکینگ سایت است. با توجه به اینکه سرورهای این صفحه ایرانی هستند، بر اساس ارزیابی checkup.tools، سرعت لود آن ۰.۴۶ ثانیه طول می‌کشد. اما اگر کاربری در خارج از ایران این صفحه را باز کند، سرعت لود آن بیش از ۵ ثانیه‌ زمان می‌برد. می‌توان این مسئله را بهبود داد تا موتورهای جستجوگر با علاقه بیشتری رتبه‌ صفحه را بالا ببرند. همچنین نرخ تبدیل برای صفحاتی که سرعت لود سریع‌تری نسبت به رقبای خود دارند، بسیار بالاتر است. با کم کردن تعداد فایل‌های استایل (CSS)، فایل‌های جاوا اسکریپت (JavaScript) و به طور کلی کاهش حجم فایل‌ها می‌توان ۳۴۴.۴KiB از حجم کل صفحه را کم کرد تا با سرعت بالاتری لود شود.
  • بک‌ لینک‌ها، لینک‌هایی هستند که از وبسایت‌های دیگر به سایت شما می‌دهند. آن‌ها مانند توصیه‌نامه‌ برای سایت شما عمل کرده و معیاری مهم برای جستجوگرها محسوب می‌شوند. صفحه لندینگ پیج تپسل باید به دنبال یک استراتژی خوب برای بهبود کمیت و کیفیت این لینک‌ها داشته باشد تا بتواند رتبه و جایگاه مناسب‌تری در گوگل بدست آورد.
  • با اینکه این صفحه ریسپانسیو است اما در طراحی آن مشکلاتی وجود دارد؛ با باز کردن صفحه در موبایل، می‌بینیم که تصویر بزرگ بالای صفحه روی عنوان و بخشی از متن قرار می‌گیرد. در دسکتاپ هم این تصویر روی بخشی از هدر صفحه قرار گرفته و خواندن آن را برای کاربر دشوار می‌کند. می‌توان با کوچک کردن سایز این تصویر اشکال طراحی ریسپانسیو صفحه را برطرف کرد.
صفحه اول لندینگ پیج تبلیغات نصب اپلیکیشن تپسل
صفحه لندینگ پیج در دسکتاپ

اگر شما هم می‌خواهید صفحه‌تان را بر اساس سئو بررسی کنید، مشکلات آن را پیدا کنید و آن‌ها را برطرف نمایید، سرویس‌های مختلفی برای آنالیز سئوی صفحه وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند. اما اطلاعات بعضی از آن‌ها دقیق نیست و ممکن است نتوانند جزئیات را به خوبی به شما نشان دهند. از بین چندین سایت مختلف ایرانی و خارجی چند نمونه از دقیق‌ترین آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به نتایج بهتری برسید:

 سایت ایرانی checkup.tools به شما کمک می‌کند صفحه مورد نظرتان را با نگاه کلی به سئوی آن بررسی کنید. اگر در بعضی قسمت‌های سئوی صفحه مشکلی وجود داشته باشد، راه‌حل‌هایی به شما پیشنهاد می‌کند که می‌توانید به راحتی آن‌ها را برطرف کنید. نمونه‌ی خارجی آن seositecheckup.com هم می‌تواند اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهد و به شما کمک کند. سرویس آنالیز سئوی سایت Unbounce مخصوص بررسی سئوی لندینگ پیج‌هاست که می‌تواند آن را از جهات مختلف بررسی کند و روش‌های برطرف کردن مشکلات صفحه را به شما نشان دهد.

صبا عرب در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

مسعود گروسیان

با رعایت این ۲ نکته‌ی بسیار ساده اما مهم نرخ تبدیل لندینگ پیج و کمپین تبلیغات آنلاین خودتان را چند برابر بهتر کنید. وجود لینک‌های زیاد شاید فکر کنیم هر چقدر لینک‌ها و دسترسی‌ها بیشتر باشد شانس ...

تحریریه لندیک

فروشنده‌ها همیشه به دنبال راهی برای معرفی بهتر و فروش بیشتر محصولاتشان هستند. مدتی قبل یکی از فروشندگان دیجی‌کالا با ما تماس گرفت و به چالش‌های فروش محصول از طریق دیجی‌کالا اشاره کرد و ما در هموار کر...

صبا عرب

برای ساخت لندینگ پیج موفق توجه به جزئیات آن بسیار حیاتی است. چون با افزایش نرخ تبدیل، بازدهی تلاش تبلیغاتی شما را چند برابر می‌کند و از آن مهمتر، نشان‌دهنده‌ی احترام به مخاطب شماست. در این مقاله قصد ...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر