۱۰ نکته کلیدی در بهبود سئوی (SEO) لندینگ پیج

۱۰ نکته کلیدی در بهبود سئوی (SEO) لندینگ پیج

وقتی حرف از سئوی لندینگ پیج به میان می‌آید پیش از هر چیز باید ببینیم مدت زمان بالا بودن صفحه فرود چقدر است. ما در اینجا فعلا لندینگ پیج را به دو نوع کوتاه مدت و دائمی تقسیم می‌کنیم:
۱. لندینگ پیج کوتاه مدت مانند فروش ویژه فصلی و مناسبتی
۲. لندینگ پیج دائمی مانند صفحات معرفی یک خدمت یا محصول

۱. نکات سئو (SEO) لندینگ پیج کوتاه مدت مانند فروش ویژه فصلی و مناسبتی

در این نوع لندینگ پیج معمولا یک پیشنهاد ویژه مثلا تخفیف در مدت زمان مشخص و کوتاه به کاربران ارائه می‌شود. بنابراین اولین دغدغه‌ی سئوی ما این است که صفحه ما اشتباها در نتایج گوگل قرار نگیرید! چرا که بعد از پایان مدت کمپین تبلیغاتی هم کاربرانی به این صفحه می‌آیند و چالش‌های مختلفی برای کسب و کارمان ایجاد می‌کند. اکثر آن‌ها هم جز تجربه بد برای مشتری و اتلاف وقت تیم فروش چیزی برایمان به همراه ندارد.
بنابراین اینجا سوال مهم ما این است که:

چطور لندینگ پیج ما در گوگل نمایش داده نشود؟
کافیست به صفحه تنظیمات لندینگ پیج بروید. بخش تنظیمات سئو را باز کنید و تیک مخفی کردن لندینگ پیج از موتورهای جستجو را بزنید.

محل تنظیمات سئو SEO در لندینگ پیج
۱. ابتدا به صفحه تنظیمات لندینگ پیج بروید و روی دکمه تنظیمات SEO کلیک کنید
مخفی کردن لندینگ پیج از گوگل
۲. حالا کافیست تیک مخفی کردن لندینگ پیج از موتورهای جستجو را فعال کنید.

اما این پایان داستان ما نیست. ما همچنان برایمان مهم است که وقتی لینک لندینگ پیج در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، تلگرام یا لینکداین منتشر می‌شود خوانا و حاوی اطلاعات کافی برای ترغیب مخاطبان به کلیک باشد. برای مثال:
این اطلاعات در همان تگ‌های Open Graph Meta Tag یا تگ OG ذخیره می‌شوند.

نحوه نمایش تگ OG در تلگرام
یک مثال از نحوه نمایش تگ OG در تلگرام - در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم ساختار مشابهی وجود دارد

چطور به لندینگ پیج، عنوان و متن توضیحی برای نمایش در شبکه‌های اجتماعی اضافه کنیم؟
پاسخ بسیار ساده‌ست. کافیست صفحه تنظیمات سئو را باز کنید و بخش عنوان صفحه و توضیحات صفحه را طبق تصویر زیر تکمیل کنید.

راهنما اضافه کردن عنوان و توضیح تگ OG در لندیک
راهنما اضافه کردن عنوان و توضیح تگ OG در لندیک

۲. نکات سئو (SEO) لندینگ پیج دائمی مانند صفحات معرفی یک خدمت یا محصول

در اینکه چقدر ساختن لندینگ پیج های دائمی با هدف سئو می‌تواند در ایجاد ترافیک اورگانیک (از نتایج جستجوی گوگل) به کسب و کار ما کمک کند شکی نیست. قطعا ترافیک ورودی رایگان و لیدهای (مشتریان بالقوه) باکیفیت برای هر کسب و کاری که می‌خواهد فعالیتش در را در فضای دیجیتال گسترش دهد فوق‌العاده جذاب است.

ساخت لندینگ پیج های هدفمند روی کلیمات کلیدی مهم، یکی از تکنیک‌هایی است کارشناسان سئو از آن برای انعطاف پذیری بیشتر در انتخاب کلمات و هم برای افزایش حجم ترافیک ورودی استفاده می‌کنند. هر چقدر صفحات بیشتری روی کلمات کلیدی تفکیک شده داشته باشیم کمک‌مان می‌کند هم ورودی بیشتری جذب کنیم و هم بتوانیم از کلمه‌های کلیدی کم رقابت نهایت استفاده را ببریم.

خب یک نکته دیگر هم بگویم و برویم سراغ تکنیک ها و روش سئو کردن لندینگ پیج. همه می‌دانیم لندینگ پیج یعنی یک صفحه که روی یک هدف متمرکز است. مثلا جمع آوری لید از کاربرانی که فلان ویژگی را دارند یا هدایت کاربران به صفحه نهایی‌کردن خرید فلان محصول تازه و غیره. وقتی می‌خواهیم یک لندینگ پیج را با هدف سئو آماده کنیم اتفاق مبارکی می‌افتد. تمرکز روی کلمه کلیدی به بهتر سئو شدن صفحه کمک می‌کند و این تمرکز خود به خود به تمرکز هدف صفحه فرود می‌انجامد و این یعنی افزایش نرخ تبدیل!

حالا این قدم‌ها را به ترتیب دنبال کنید تا برسیم به یک لندینگ پیج سئو شده:

۲-۱ در عنوان از کلمه کلیدی و از تگ H مناسب استفاده کنید

معمولا در هر لندینگ پیج از ۳ تا ۵ بلوک (Section) مجزا استفاده می‌کنیم و مهم‌ترین بخش هر بلوک عنوان آن است. زیرا که می‌دانیم عمر توجه کاربران در لندینگ پیج کوتاه است و لازم است در مدت زمان کوتاهی اصل مطلب را به او منتقل کنیم. حالا برای سئو کردن عنوان کافیست لازم است ۳ کار زیر را انجام دهید:

سئو کردن عنوان در لندینگ پیج
سئو کردن عنوان در لندینگ پیج
  • اول از نوار ابزار بالا یک عنوان به صفحه اضافه کنید
  • حالا متن عنوان را طوری بنویسید که هم پیشنهاد شما را شفاف و ترغیب‌کننده بیان کند و هم حاوی کلمه کلیدی مد نظرتان باشد.
  • نوبت تنظیم تگ H است. تگ‌های H1 تا H6 به ترتیب ۶ سطح از اهمیت عنوان را به گوگل نشان می‌دهند. بنابراین H1 برای عنوان خیلی مهم و H6 برای عنوان‌های کم‌اهمیت‌تر.

چه تعداد کلمه کلیدی (Keyword) در عنوان و متن‌های لندینگ پیج استفاده کنیم؟
این سوال بین علمای سئو به شدت محل اختلاف است. اما پیشنهاد می‌کنم این چند فاکتور را در نظر بگیرید و نگران جزییات نباشید. اول اینکه برای گوگل مفهوم بودن و کیفیت محتوای لندینگ پیج اهمیت دارد. بنابراین تمرکز اصلی را بگذارید روی پیامرسان بودن محتوا. دوم می‌دانیم بالاخره باید کلمات کلیدی در متن‌های ما وجود داشته باشند تا گوگل بتواند آن را بخواند. بنابراین از کلمات کلیدی استفاده کنید. اما تکرار بیش از حد کلمه کلیدی (Keyword Stuffing) در عنوان و متن نه به خوانایی محتوا کمک می‌کند نه گوگل از آن خوشش می‌آید.
پس واقعی باشید، اما گوشه چشمی به نکات بالا بیاندازید.

۲-۲ استفاده از کلمه کلیدی در متن و استفاده از تگ‌های تاکیدی

تگ تاکیدی یعنی چه؟ واقعیتش اینست که یک کلمه من درآوردی است :). اما توضیح می‌دهم. یعنی در متن به شکل‌های مختلف مثلا با بولد کردن یا خط زیر یا ایتالیک کردن بخش‌های مهم از متن به گوگل بگویید این کلمه یا کلمات برایم مهم است.

سئو کردن متن در لندینگ پیج
سئو کردن متن در لندینگ پیج

۲-۳ سئو کردن تصاویر در لندینگ پیج

همه المان‌های محتوایی صفحه برای گوگل اهمیت دارد و البته آدم‌ها. پس برای ما هم مهم است.
تصویر به لندینگ پیج ما هم جذابیت بصری می‌افزاید و هم اطلاعات می‌دهد. این کلمه اطلاعات در افزایش نرخ تبدیل خیلی اهمیت دارد. از حوصله این مطلب خارج است اما خیلی کوتاه اشاره می‌کنم از عکس‌های فیک، آدم‌های غیرایرانی و تصنعی ابدا استفاده نکنید! منظورم را می‌فهمید از همین‌ها که در صدر نتایج گوگل پیدا می‌شود. کاربر در لندینگ پیج باید اول به شما اعتماد کند (بنابراین عکس درست از محتوای محصول یا خدمات‌تان را جدی بگیرید) و بعد اطلاعات مفید دریافت کند. مثلا محصول شما را از زوایای مختلف با دقت بتواند ببیند.
حالا لازم است کاری کنیم که گوگل هم عکس ما را بتواند پیدا کند و آن تکمیل محتوای Alt است.

سئو کردن عکس در لندینگ پیج با نوشتن Alt
سئو کردن عکس در لندینگ پیج با نوشتن Alt

۲-۴ لینک سازی در لندینگ پیج

لینک سازی یکی از تکنیک‌های رایج و موثر برای سئو کردن صفحات است. ما از این طریق به گوگل می‌فهمانیم محتوای صفحات ما چگونه به هم مرتبط می‌شوند و همزمان برای کاربران خود به دیگر محتواهای مفید دسترسی ایجاد می‌کنیم.
اما اگر مقاله چرا نرخ تبدیل لندینگ پیج ما پایین است؟ را خوانده باشید، گفته‌ایم که وجود لینک‌های زیاد باعث کاهش تمرکز مخاطب می‌شود و در نتیجه نرخ تبدیل کاهش می‌یابد. از طرفی اینجا می‌گوییم وجود لینک به بهبود سئو کمک می‌کند. ماجرا از چه قرارست؟
اگر لندینگ پیج از نوع Click Trough بود همان لینک دکمه (CTA) به صفحه هدف کفایت می‌کند. پیشنهاد می‌کنم روی لوگو هم به صفحه اصلی وب سایت لینک بدهید. در بخش انتهایی صفحه هم می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی فعال‌تان لینک بدهید.
اگر لندینگ پیج از نوع جذب مشتری (Lead Generation) بود یعنی فرم داشت دستمان برای لینک دادن بسته‌تر است. چون هدف ما جمع‌آوری لید است و هر خروجی یعنی نرخ تبدیل پایین‌تر! اما می‌توان در چند جا به دیگر خدمات یا لندینگ پیج هایی دیگر که کلمه کلیدی هماهنگ دارند لینک بدهید. به این شکل کاربر از صفحه خارج می‌شود، اما به لندینگ پیج دیگری وارد می‌شود و هنوز برای جذب او فرصت داریم.

حالا در لندیک چطور لینک بدهیم؟
در لندیک تقریبا به هر المانی می‌توانید لینک بدهید یعنی عنوان، پاراگراف، دکمه، عکس و شکل‌ها. برای لینک دادن به متن و دکمه راهنمای تصویری پایین را ببینید.

نحوه لینک دادن به یک کلمه در متن
نحوه لینک دادن به یک کلمه در متن
نحوه لینک دادن به یک دکمه
نحوه لینک دادن به یک دکمه

۲-۵ به لندینگ پیج ویدئو اضافه کنید

همینطور که جلوتر می‌رویم زیبایی هماهنگی مفاهیم پایه لندینگ پیج و سئو با هم بیشتر و بیشتر سازگار می‌شوند و بهم کمک بیشتری می‌کنند.

  • وجود یک ویدئوی ۱ تا ۲ دقیقه‌ای که جان مطلب را به مخاطب منتقل می‌کند نرخ تبدیل در لندینگ پیج را افزایش می‌دهد.
  • گوگل به وجود ویدئو در محتوای صفحات توجه ویژه‌ای می‌کند. کافیست نگاهی به صفحات ویدئو دار صفحه اول گوگل بیاندازید.
  • یک تحقیقی نشان می‌دهد در نتایج گوگل، آن‌هایی که ویدئو دارند تا ۴۰ درصد بیشتر کلیک می‌خورند.
  • به همه اینها ویدئوهای آپارات هم اضافه کنید که به سریع ایندکس شدن در نتایج گوگل معروف هستند.
  • و خبر خوشحال‌کننده بعدی اینکه اخیرا آپارات امکان لینک دادن از کپشن ویدئو را هم فراهم کرده است. این یعنی از آپارات هم یک لینک به لندینگ پیج تان می‌توانید بدهید.
  • وجود ویدئو باعث می‌شود کاربران مدت بیشتری در لندینگ پیج بمانند و افزایش Average Visit Duration هم باعث رشد سئو می‌شود.

حالا چطور به لندینگ پیج ویدئو اضافه کنیم؟

کافیست از نوار ابزار بالای ادیتور روی آیکون ویدئو کلیک کنید و بعد لینک ویدئو آپارات خود را قرار دهید. این پایین در راهنمای تصویری هم می‌توانید ببینید.

بهبود سئو با اضافه کردن ویدئو به لندینگ پیج
بهبود سئو با اضافه کردن ویدئو به لندینگ پیج

۲-۶ طراحی لندینگ پیج را برای موبایل بهینه کنید (Responsive)

با نگاهی به دور و برمان به سادگی می‌توان حدس زد که روز به روز هماهنگی صفحات وب سایت و لندینگ پیج ما برای موبایل اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. و اگر مثلا در اینستاگرام فعالیت می‌کنید، تعداد کاربران موبایلی شما حتی بیشتر از بقیه کسب و کارها هم هست. این نسبت برای بسته به ماهیت فعالیت کسب و کار متفاوت است. اما تخمین عددهای بین ۶۰ تا ۹۰ درصد کاربران موبایل برای بیشتر کسب و کارهای فعال در فضای دیجیتال ابدا دور از واقعیت نیست. برای گوگل هم هماهنگی لندینگ پیج شما با موبایل خیلی مهم است.

*** آمار دقیق تفکیک کاربران موبایل و دسکتاپ را می‌توانید با ابزار گوگل آنالیتیکس بررسی کنید. اگر نمی‌دانید گوگل آنالیتیکس چیست پیشنهاد می‌کنم این مقاله خوب از وبلاگ نوین را بخوانید:
گوگل آنالیتیکس چیست؟ راهنمای استفاده از آن برای افراد مبتدی
و هر زمان خواستید گوگل آنالیتیکس را روی لندینگ پیج نصب کنید راهنمای زیر را بخوانید:
راهنمای افزودن کد گوگل آنالیتیکس به لندینگ پیج در لندیک
میانبر: بروید به تنظیمات لندینگ پیج -> بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) -> افزودن کد گوگل آنالیتیکس -> ذخیره و انتشار

اما برویم سراغ بخش اجرایی! بالاخره چطور می‌توانیم لندینگ پیج خود را ریسپانسیو کنیم؟
خبر خوب اول اینکه تمام قالب های آماده لندینگ پیج در لندیک از قبل برای موبایل بهینه شده‌اند و عملا نیاز به کار جدیدی نیست. شما فقط باید متن‌ها و عکس‌ها را به دلخواه خود ویرایش کنید.
حالا کجا می‌توان نسخه موبایل لندینگ پیج ها را مشاهده کرد؟ راهنمای تصویری زیر را ببنید.

پیش نمایش قالب های لندینگ پیج
نمایش قالب های لندینگ پیج
نمایش نسخه موبایل لندینگ پیج
نمایش نسخه موبایل لندینگ پیج

اگر نیاز داشتیم به قالب بخش‌های جدید اضافه کنیم چطور؟
پیشنهاد اول ما استفاده از بلوک های آماده است. برایتان حدود ۱۰۰ بلوک آماده از قبل طراحی کردیم. این بلوک‌ها در دسته‌بندی‌ها و فرمت‌های طراحی مختلف به کارتان سرعت می‌بخشند. راهنمای تصویری زیر را ببینید.

نحوه استفاده از بلوک در لندیک
اول روی آیکون بلوک در ادیتور کلیک کنید
انتخاب و افزودن بلوک به لندینگ پیج
قدم بعدی انتخاب دسته‌بندی و بعد افزودن بلوک است
امکان ویرایش نسخه موبایل در لندیک
برای ویرایش نسخه موبایل از آیکون‌های بالای ادیتور استفاده کنید
ویرایش طرح بلوک در موبایل
بلوک‌ها از قبل ریسپانسیو شده‌اند اما به سادگی هم می‌توانید آن‌ها را به دلخواه‌تان تغییر دهید

در همین تصویر بالا هم مشخص است که می‌توانید طرح لندینگ پیج خود را در ادیتور کاملا ویرایش کنید. طرح نسخه موبایل و نسخه دسکتاپ کاملا جدا از هم کار می‌کنند. بنابراین می‌توانید کاملا خلاق باشید و المان‌های اضافی طرح در موبایل نمایش ندهید یا چیدمان آن‌ها به شکل مناسب برای کاربران موبایل بچینید.
بنابراین با کمک ادیتور لندیک می‌توانید به سادگی یک لندینگ پیج بهینه در موبایل هم داشته باشید و یک قدم رو به جلو در بهبود سئو بردارید.

۲-۷ سرعت بارگذاری (Load) لندینگ پیج

فاکتور بسیار بسیار مهم بعدی سرعت لود صفحه فرود شماست. سرعت لود در نسخه موبایل حتی مهم‌تر هم می‌شود. حال خوب سرورها و سرعت بارگذاری صفحات وب یکی از فاکتورهای بسیار تاثیرگذار در سئو محسوب می‌شود و برای گوگل بسیار اهمیت دارد.
ما در لندیک در زمان انتشار یک نسخه کد کاملا بهینه و پکیده شده از لندینگ پیج شما می‌سازیم و به طور موازی روی دو سرور قدرتمند کش قرار می‌دهیم. یکی از سرورها برای کاربران داخل ایران و یک سرور مجزا برای کاربران خارج کشور همراه با معماری بهینه زیرساخت پخش صفحات، این سرعت بارگذاری فوق‌العاده را به ما می‌دهد.

چه کاری برای بهبود سرعت بارگذاری لندینگ پیج انجام دهیم؟
فقط بهینه‌سازی حجم عکس‌هایتان! برای این کار می‌توانید از سایت imagecompressor کمک بگیرید. باقی کارها سمت ما انجام می‌شود و خیال‌تان از جزییات فنی راحت باشد.

چطور بفهمیم سرعت لندینگ پیج ما خوب است؟
برای این کار هم از سایت gtmetrix کمک بگیرید. کافیست آدرس لندینگ پیج تان (بعد از انتشار) را به آن بدهید تا همه چیز را برایتان بررسی کند. اگر عکس‌ها بهینه باشد، از نتیجه تست سرعت صفحه‌تان بی‌نهایت خوشحال خواهید شد. پیشنهاد می‌کنم امتحان کنید :)

تست سرعت لندینگ پیج با GTmetrix
تست سرعت لندینگ پیج با GTmetrix

۲-۸ گواهی امنیت (SSL) لندینگ پیج

بله امنیت لندینگ پیج هم برای گوگل مهم است و صفحات وبی که گواهی SSL نداشته باشند از نظر گوگل اعتبار کمتری دارد. به همین دلیل ما هم در تیم لندیک با کمک بچه‌های خوب پارس پک زیرساختی راه‌اندازی کردیم که برای همه دامنه‌ها و زیردامنه‌هایی که به اکانت خود اضافه می‌کنید به طور رایگان گواهی SSL صادر می‌کند.

اگر گواهی SSL برایتان فعال باشد آدرس لندینگ پیج با https شروع می‌شود و کنارش یک علامت قفل وجود دارد. اگر بعد از افزودن انتشار لندینگ پیج SSL برایتان فعال نشده بود لطفا برایمان تیکت بگذارید تا در اسرع وقت پیگیری شود.

۲-۹ سوالات متدوال در لندینگ پیج

نهمین مورد مهم در سئوی لندینگ پیج بخش سوالات متداول است. سوالات متدوال هم از آن بخش‌های مشترک بین ساختار یک لندینگ پیج موفق و یک صفحه سئو شده است. کارکرد سوالات متداول واضح است. قرار است ابهامات کاربر را مثلا در خرید یک محصول یا دریافت خدمات برطرف کنیم و کمکش کنیم این محصول برای او مناسب است یا خیر. شخصا توصیه می‌کنم اگر دید بلند مدت به کسب و کارتان دارید بی‌نهایت صداقت داشته باشید و این بخش را در افزایش اعتماد کاربران جدی بگیرید.

و اما برای سئوی سوالات متداول چه نکاتی را در نظر بگیریم؟
خیلی ساده به این فکر کنیم کاربر هدف برای رسیدن به این لندینگ پیج چه سوالاتی را در گوگل جستجو خواهد کرد. اگر دقت کرده باشید وقتی چیزی را جستجو می‌کنید گوگل یک بخشی از مهم‌ترین سوالات مربوط به آن کلمه کلیدی را هم در نتایج نمایش می‌دهد. حالا اگر شما هم برای سوالات مهم کاربران گوگل پاسخ درخوری در اختیار داشته باشید، شایسته رتبه‌های بالای نتایج خواهید شد.
به عنوان مثال همین مطلب را تا بالا برگردید و سوالاتی که در میان محتوا نوشته‌ام را این‌بار با دانستن این نکته بررسی کنید.

۲-۱۰ آدرس لندینگ پیج یا URL را بهینه کنید

داشتن یک URL مناسب به بهینه سازی لندینگ پیج برای گوگل کمک می‌کند. آدرس صفحه شما نباید طولانی یا مبهم باشد؛ برای بهبود سئو از یک آدرس کوتاه‌ و خوانا استفاده کنید. آدرس شما نباید فضای خالی داشته باشد. علاوه بر این آدرس یا URL شما باید با موضوع و محتوای صفحه فرودتان مرتبط باشد؛ بهتر است که در این آدرس،‌ از کلمه کلیدی استفاده شود. 

به طور کلی آدرس‌های اینترنتی باید کوتاه و ساده باشند،‌ به گونه‌ای که وقتی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌ می‌شوند افراد با دیدن آن متوجه محتوای کلی صفحه بشوند.

چطور آدرس لندینگ پیج را بهینه کنیم؟
این کار در زمان انتشار لندینگ پیج انجام می‌شود. تصاویر زیر نشان می‌دهد چطور می‌توانید آدرس لندینگ پیج را ویرایش کنید.

دکمه انتشار لندینگ پیج در صفحه تنظیمات
دکمه انتشار لندینگ پیج در صفحه تنظیمات

کافیست در بخش Slug، کلمات کلیدی را در آدرس لندینگ پیج با خط فاصله وارد کنید.

تنظیم آدرس URL لندینگ پیج
تنظیم آدرس URL لندینگ پیج

چند نکته پایانی

  • حتما از یک جای مهم به لندینگ پیج تان لینک بدهید. مثلا فوتر صفحه اول وب سایت یا بعضی از پست‌های وبلاگتان. اگر این‌ها را در اختیار ندارید، حتما در یک سایت هماهنگ با کسب و کارتان رپورتاژ آگهی بدهید.
  • لندینگ پیج را به ابزار وب مستر گوگل متصل کنید. این کار باعث می‌شود گوگل زودتر صفحه را در نتایج ایندکس کند.
  • لطفا هر سوال و ابهامی داشتید در بخش نظرات از ما بپرسید. با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم. امیدواریم برای دوستان دیگر هم مفید باشد.
مسعود گروسیان در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

برای معرفی و افزایش دانلود اپلیکیشن راه‌های زیادی وجود دارد. کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت و یا اپ‌استور با اپلیکیشن‌ شما آشنا شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش دانلود اپلیکیشن، ساخت لندینگ ...

تحریریه لندیک

حالا که در ابتدای سال ۹۹ هستیم خوب است قبل از آنکه در مسیر رشد کسب و کارمان در این سال شروع به دویدن کنیم، چند لحظه‌ای بایستیم، به مسیری که در سال ۹۸ از آن عبور کردیم نگاهی داشته باشیم و به سه نکته م...

تحریریه لندیک

دکمه فراخوان یا Call to action یک دکمه و یا متن لینک شده‌ای در صفحه وب‌سایت است، که از مخاطب دعوت می‌کند تا  بر روی دکمه یا لینک کلیک کند. Call to action باید یک دکمه بزرگ و واضح باشد تا تو...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر