نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟

نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟

تبدیل یا همان Conversion در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به معنی تبدیل بازدیدکننده به کسی است که عمل مدنظر شما را که همان هدف نهایی کمپین‌تان است، انجام دهد.

تبدیل می‌تواند به هر شکلی باشد!
ممکن است هدف شما این باشد که کاربر فرمی ارسال کند، بخشی از محتوا را دانلود کند و یا خرید کند.
کمپین بازاریابی شما باید بازدیدکنندگان را به مشتری بالقوه تبدیل کند. در نتیجه نرخ تبدیل یا Conversion Rate همان درصد افرادی است که هدف کمپین شما را محقق می‌کند.

استفاده از یک لندینگ پیج یا صفحه فرود کارآمد، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در افزایش نرخ تبدیل دارد. با ثبت نام در لندیک می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان لندینگ پیج دلخواهتان را بسازید و Conversion Rate خود را افزایش دهید.

نرگس قدیرلی در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

صبا عرب

برای ساخت لندینگ پیج موفق توجه به جزئیات آن بسیار حیاتی است. چون با افزایش نرخ تبدیل، بازدهی تلاش تبلیغاتی شما را چند برابر می‌کند و از آن مهمتر، نشان‌دهنده‌ی احترام به مخاطب شماست. در این مقاله قصد ...

نرگس قدیرلی

لندینگ پیج یا صفحه فرود، صفحه‌‌ای است که به طور خاص، با تمرکز روی یک هدف مارکتینگی و برای یک کمپین بازاریابی طراحی می‌شود. این صفحه‌ که از سایت اصلی کسب و کار مجزا است، مخاطب را روی یک موضوع متمرکز م...

صبا عرب

بازار فروش پوشاک همیشه داغ است؛ به خصوص اگر آخر فصل باشد یا مناسبت خاصی پیش‌رو باشد. فروشنده‌های پوشاک، چه مغازه‌دارها و چه فروشگاه‌های اینترنتی، سعی می‌کنند به روش‌های مختلف توجه مشتریان را جلب کنند...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر