نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟

نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟

تبدیل یا همان Conversion در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به معنی تبدیل بازدیدکننده به کسی است که عمل مدنظر شما را که همان هدف نهایی کمپین‌تان است، انجام دهد.

تبدیل می‌تواند به هر شکلی باشد!
ممکن است هدف شما این باشد که کاربر فرمی ارسال کند، بخشی از محتوا را دانلود کند و یا خرید کند.
کمپین بازاریابی شما باید بازدیدکنندگان را به مشتری بالقوه تبدیل کند. در نتیجه نرخ تبدیل یا Conversion Rate همان درصد افرادی است که هدف کمپین شما را محقق می‌کند.

استفاده از یک لندینگ پیج یا صفحه فرود کارآمد، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در افزایش نرخ تبدیل دارد. با ثبت نام در لندیک می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان لندینگ پیج دلخواهتان را بسازید و Conversion Rate خود را افزایش دهید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

صبا عرب

در مطالب گذشته، نکات ضروری برای ساخت لندینگ پیج اپلیکیشن را ذکر کردیم. در این مطلب تصمیم گرفتیم با بررسی ۳ نمونه لندینگ پیج‌ اپلیکیشن‌ ایرانی این نکات را به شکل عملی با جزئیات بیشتر به شما نشان دهیم ...

مسعود گروسیان

وقتی حرف از سئوی لندینگ پیج به میان می‌آید پیش از هر چیز باید ببینیم مدت زمان بالا بودن صفحه فرود چقدر است. ما در اینجا فعلا لندینگ پیج را به دو نوع کوتاه مدت و دائمی تقسیم می‌کنیم:۱. لندینگ پیج کوتا...

صبا عرب

برای افزایش نرخ تبدیل از طریق لندینگ پیج، هر قسمت از آن باید با دقت و توجه زیاد ساخته شود. یک روش مفید برای ساخت لندینگ پیج موفق، بررسی نقاط قوت و ضعف سایر لندینگ‌پیج‌هاست. از آنجا که هر ساله تعداد ب...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر