نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟

نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟

تبدیل یا همان Conversion در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به معنی تبدیل بازدیدکننده به کسی است که عمل مدنظر شما را که همان هدف نهایی کمپین‌تان است، انجام دهد.

تبدیل می‌تواند به هر شکلی باشد!
ممکن است هدف شما این باشد که کاربر فرمی ارسال کند، بخشی از محتوا را دانلود کند و یا خرید کند.
کمپین بازاریابی شما باید بازدیدکنندگان را به مشتری بالقوه تبدیل کند. در نتیجه نرخ تبدیل یا Conversion Rate همان درصد افرادی است که هدف کمپین شما را محقق می‌کند.

استفاده از یک لندینگ پیج یا صفحه فرود کارآمد، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در افزایش نرخ تبدیل دارد. با ثبت نام در لندیک می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان لندینگ پیج دلخواهتان را بسازید و Conversion Rate خود را افزایش دهید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

برای معرفی و افزایش دانلود اپلیکیشن راه‌های زیادی وجود دارد. کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت و یا اپ‌استور با اپلیکیشن‌ شما آشنا شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش دانلود اپلیکیشن، ساخت لندینگ ...

صبا عرب

در مطالب گذشته، نکات ضروری برای ساخت لندینگ پیج اپلیکیشن را ذکر کردیم. در این مطلب تصمیم گرفتیم با بررسی ۳ نمونه لندینگ پیج‌ اپلیکیشن‌ ایرانی این نکات را به شکل عملی با جزئیات بیشتر به شما نشان دهیم ...

تحریریه لندیک

فروشنده‌ها همیشه به دنبال راهی برای معرفی بهتر و فروش بیشتر محصولاتشان هستند. مدتی قبل یکی از فروشندگان دیجی‌کالا با ما تماس گرفت و به چالش‌های فروش محصول از طریق دیجی‌کالا اشاره کرد و ما در هموار کر...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر