نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟

نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟

تبدیل یا همان Conversion در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به معنی تبدیل بازدیدکننده به کسی است که عمل مدنظر شما را که همان هدف نهایی کمپین‌تان است، انجام دهد.

تبدیل می‌تواند به هر شکلی باشد!
ممکن است هدف شما این باشد که کاربر فرمی ارسال کند، بخشی از محتوا را دانلود کند و یا خرید کند.
کمپین بازاریابی شما باید بازدیدکنندگان را به مشتری بالقوه تبدیل کند. در نتیجه نرخ تبدیل یا Conversion Rate همان درصد افرادی است که هدف کمپین شما را محقق می‌کند.

استفاده از یک لندینگ پیج یا صفحه فرود کارآمد، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در افزایش نرخ تبدیل دارد. با ثبت نام در لندیک می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان لندینگ پیج دلخواهتان را بسازید و Conversion Rate خود را افزایش دهید.

نرگس قدیرلی در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

نرگس قدیرلی

لندینگ پیج یا صفحه فرود، صفحه‌‌ای است که به طور خاص، با تمرکز روی یک هدف مارکتینگی و برای یک کمپین بازاریابی طراحی می‌شود. این صفحه‌ که از سایت اصلی کسب و کار مجزا است، مخاطب را روی یک موضوع متمرکز م...

نرگس قدیرلی

ویروس کرونا علاوه بر اینکه تهدید بزرگی برای جان انسان‌هاست، ضربه‌های مهلکی به صنعت و اقتصاد نیز وارد کرده است. یکی از کسب و کارهایی که شدیدا تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته، هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها هستند...

نرگس قدیرلی

حالا که در ابتدای سال ۹۹ هستیم خوب است قبل از آنکه در مسیر رشد کسب و کارمان در این سال شروع به دویدن کنیم، چند لحظه‌ای بایستیم، به مسیری که در سال ۹۸ از آن عبور کردیم نگاهی داشته باشیم و به سه نکته م...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر