یک قالب لندینگ پیج برای هتل ها و اقامتگاه‌های گردشگری در زمان کرونا

یک قالب لندینگ پیج برای هتل ها و اقامتگاه‌های گردشگری در زمان کرونا

خب چند وقتی بود که قالب جدید لندینگ پیج به لندیک اضافه نکرده بودیم و علتش هم شلوغی و فشردگی خیلی زیاد پاییز مخصوصا آذر ماه بود. ما از پارسال به این فکر می‌کردیم که چطور می‌توانیم به کسب و کارهایی که در دوران کرونا آسیب دیده‌اند کمک موثرتر و بهتری کنیم. صنعت گردشگری هم که از قدیم برایمان جذاب بود و نهایتا تصمیم گرفتیم در تکمیل مقاله‌ای که چند وقت پیش با موضوع ۳+۱ پیشنهاد برای هتل ها و بوم گردی ها در دوران کرونا یک قالب خوب لندینگ پیج (صفحه فرود) هم طراحی کنیم.

۱. با یک اسلوگان و تصویر قوی شروع کنید

قالب لندینگ پیج هتل بومگردی کرونا در لندیک
بلوک اول قالب لندینگ پیج هتل یا اقامتگاه بوم گردی

این قالب لندینگ پیج با یک تصویر قوی شروع می‌شود. هیچ چیزی بیشتر از نمایش بخشی از زیبایی‌های هتل یا اقامتگاه بومگردی شما نمی‌تواند نظر مشتریان بالقوه را در نگاه اول جذب کند. یادتان باشد بلوک اول مهم‌ترین بخش صفحه فرود شماست. دقیقا اینجاست که کاربر تصمیم می‌گیرد ادامه صفحه را ببیند یا خیر! محل قرارگیری لوگو که مشخص است و در ادامه شما باید پیشنهاد خود را به طور شفاف مطرح کنید. اینجا فرض کرده‌ام که هدف شما مستقیم دریافت سفارش و رزرو اتاق بوده است.

این مقاله از حسام مطهری را برای نوشتن یک اسلوگان موفق به شما پیشنهاد می‌کنم.

۲. مشتری چرا باید از شما خرید کند؟

لندینگ پیج ویژگی مزایا ویدئو
پرداختن به چراها: بلوک دوم لندینگ پیج هتل و اقامتگاه های گردشگری

بله هماهنطور که شما هم حدس زده‌اید، ما در بلوک اول فقط پیشنهاد را مطرح می‌کنیم و ممکن است تعدادی از مشتریان را نتوانیم قانع کنیم. اینجاست که باید به مخاطبان از چراها صحبت کنیم. وقتی پای اقامت و سفر آن هم دوران کرونا می‌آید پرداخت به اقداماتی که برای حفظ سلامت مهمانان خود انجام می‌دیم مهم‌ترین فاکتوری است که می‌تواند به تصمیم خرید مشتریان بیانجامد.
پس دیگر چه کارهایی برای یک لندینگ پیج هتل برای کرونا می‌توانید انجام دهید؟ برای مثال با ساخت یک ویدئو هم هتل خود را معرفی کنید و همزمان از اقدامات بهداشتی و سلامتی بگویید. در ادامه هم خوب است همه موارد را به صورت گزیده با نهایتا یک جمله کوتاه بیان کنید. البته ما برایتان تعدادی از رایج‌ترین اقدامات را همراه با آیکون های ویژه هر کدام طراحی کرده‌ایم.

۳. اقدامات خود به بهترین شکل ارائه کنید

گالری تصاویر صفحه فرود دکمه CTA
بلوک سوم: نمایش تصاویری از فضاهای هتل و همزمان اقدامات بهداشتی ما

همچنان تلاش می‌کنیم ارائه بهتری از هتل‌مان داشته باشیم. ماجرا سر این است که چه کسی می‌تواند بهتر به مشتریان نشان دهد حواسش به نیازها و دغدغه‌های مشتریان است. بلوک سوم هم فرصتی تازه برای نمایش تصویری همان اقداماتی است که پیشتر از آن صحبت کردیم.

۴. پاسخگویی در زمان مناسب راهی برای جذب مشتری بالقوه

فرم جذب شماره موبایل مشتری در لندینگ پیج
بلوک چهارم: جذب مشتری بالقوه و فراهم کردن امکان تماس

سفارش اتاق هتل مثل خرید چیپس و پفک یا اشتراک یک سرویس ویدئویی نیست که مشتری تکلیفش را بدانید و مبلغ کوچکی برای دریافت کالا و خدمات بخواهد بپردازد. اینجا مشتری ریسک خرید بالاتری را تحمل می‌کند. بنابراین لازم است در کنار مشتری قرار بگیریم. گاهی شنیدن همان حرف‌های تکراری از یک شخص دیگر اطمینان بخشی دو چندان دارد و خیال مشتری را راحت می‌کند. در کنار همه این حرف‌ها، شما اینجا نه صرفا با هدف جذب لید یا مشتری بالقوه که واقعا با هدف پاسخگویی به او این فرم را قرار می‌دهید. بله، اینجاست که با یک تیر چند نشان را می‌زنیم.
واقعیت اینست که برای فروش به مشتری لازم نیست او را با پیام‌های تبلیغاتی بمباران کنیم. همین که اطلاعات کافی را در اختیارش بگذاریم و به او اطمینان لازم را بدهیم می‌تواند بهترین استراتژی تبلیغاتی ما باشد.

۵. آخرین فرصت برای جذب مشتری

بلوک پنجم: برطرف کردن یک نگرانی دیگر از مشتری و آخرین CTA

تست‌های مختفی برای میزان ارتفاع صفحه یا مقدار اسکرول انجام شده است. معمولا لندینگ پیج های طولانی و بیشتر از ۵ بلوک کارایی خود را از دست می‌دهند، مگر در مورد محصولی بسیار فنی صحبت کنیم. ما هم در اینجا حواسمان به ارتفاع موثر صفحه بوده و بلوک پنجم را با آخرین فقط یک جمله، کمی توضیح و دکمه CTA به پایان می‌رسانیم. به نظر من منطعف بودن در برابر کنسلی در دوران کرونا می‌تواند یک مزیت قابل توجه باشد. اما شما تصمیم بگیرید آخرین درد یا نگرانی که مشتری‌تان می‌خواهید کم کنید چه چیزی خواهد بود.

همین حالا می‌توانید دموی قالب لندینگ پیج هتل را ببینید و با ۱۴ روز اعتبار رایگان اولین لندینگ پیج خود را در لندیک بسازید.

هر سوالی هم داشتید در بخش نظرات یا پشتیبانی پاسخگو هستیم و اگر علاقه‌مندید می‌توانید دیگر قالب های لندینگ پیج ما را ببینید.

مسعود گروسیان در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

مسعود گروسیان

سلام به همگی،شنبه این هفته را با یک خبر خوب شروع می‌کنیم. امروز ۴ لندینگ‌پیج تازه به پنل لندیک اضافه شد. حتما دیگر می‌دانید استفاده از لندینگ‌پیج‌ها در لندیک کاملا رایگان است و به راحتی می‌توانید با ...

صبا عرب

اگر توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن موبایل هستید یا برایتان مهم است که تعداد نصب بیشتری از اپلیکیشن‌تان داشته باشید، خبر خوبی برایتان داریم…. به قالب‌های لندیک یک قالب جدید اپلیکیشن اضافه کردیم تا با استفا...

مسعود گروسیان

اگه اهل گیم و بازی‌های رایانه‌ای باشید حتما نام رویداد سالانه آپارات گیم را شنیده‌اید. سال گذشته رقابت استریم گیم با استقبال خیلی خوبی مواجه شده بود و آپارات امسال می‌خواست علاوه‌بر برگزاری دومین دور...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر