یک قالب لندینگ پیج فروش ویژه به لندیک اضافه شد

یک قالب لندینگ پیج فروش ویژه به لندیک اضافه شد

به تازگی یک قالب جدید لندینگ پیج به مجموعه قالب‌های آماده لندیک اضافه شده است. این قالب کاربردی برای فروش ویژه، معرفی محصول و همکاری در فروش یا Affiliation دیجی‌کالا مناسب است. در ادامه با این قالب آماده لندینگ پیج و امکانات آن آشنا می‌شویم.

قالب لندینگ پیج در لندیک
بلاک اول: نمایش تصویر اصلی و معرفی مشخصات ظاهری محصول

در اولین بلاک تصویری از محصول قرار داده شده است که به خوبی مشخصات ظاهری آن را نشان می‌دهد. در بالای تصویر نام محصول و مدل آن ذکر شده و در ادامه دکمه‌ای برای خرید از دیجی‌کالا در نظر گرفته شده است. علاوه بر این در زیر گزینه خرید از دیجیکالا، به قیمت اصلی و میزان تخفیف هم اشاره شده است که می‌تواند در کاربران انگیزه‌ای برای خرید محصول ایجاد کند.

قالب لندینگ پیج در لندیک
بلاک دوم: نمایش بسته‌بندی و ضمانت‌ها

یکی از ویژگی‌های این لندینگ پیج طراحی ساده آن است که این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی آن را با توجه به نیازتان ویرایش کنید. در ادامه در کنار تصویری از نحوه بسته‌بندی محصول، به ویژگی‌های آن اشاره شده است. برای مثال روی نکاتی مانند ظاهر محصول، گارانتی و ضمانت اصل بودن آن تاکید شده است.

قالب لندینگ پیج در لندیک

در بلاک بعدی تصویر واضحی از محصول را می‌بینیم. در این بخش از لندینگ پیج به صورت موردی و به همراه المان‌های تصویری گویا، محصول به طور کامل و با اشاره به مشخصات آن معرفی شده است. به عبارت دیگر در این بلاک، به مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد محصول که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند اشاره شده است.   

قالب لندینگ پیج در لندیک

در آخرین بلاک لندینگ پیج، سایر اقلام موجود در جعبه که لوازم جانبی محصول هستند به همراه تصاویر آن‌ها معرفی شده‌اند. در نهایت مجددا در کنار ذکر قیمت و تخفیف از دکمه فراخوان عمل یا Call To Action استفاده شده است تا کاربر بتواند با کلیک روی آن برای خرید محصول از طریق دیجی‌کالا اقدام کند. نکته حائز اهمیت درج لوگوی دیجی‌کالا روی دکمه‌های خرید است که تاثیر بسزایی در جلب اعتماد کاربران دارد. اگر فروشنده دیجی‌کالا هستید، درج لوگو موجب رشد نرخ تبدیل و افزایش فروش‌تان می‌شود.

همین حالا شروع کنید:

یکی از مزایای لندیک، بهینه بودن تمام قالب‌ها برای موبایل است. به عبارت دیگر قالب‌های لندینگ پیج لندیک کاملا کارآمد و ریسپانسیو هستند. علاوه بر این می‌توانید به راحتی هر بخش از این قالب‌ها را با توجه به نیاز و هدفتان تغییر دهید و ویرایش کنید.

اگر هنوز ساخت صفحه فرود دلخواهتان را شروع نکرده‌اید، همین حالا به رایگان در لندیک ثبت‌نام کنید و سریع و ساده، لندینگ پیج حرفه‌ای خود را طراحی کنید. 

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

مسعود گروسیان

خب چند وقتی بود که قالب جدید لندینگ پیج به لندیک اضافه نکرده بودیم و علتش هم شلوغی و فشردگی خیلی زیاد پاییز مخصوصا آذر ماه بود. ما از پارسال به این فکر می‌کردیم که چطور می‌توانیم به کسب و کارهایی که ...

صبا عرب

مجید طراح خلاق تیم ماست که همیشه با ایده‌های خاص و متفاوتش همه را سورپرایز می‌کند. به‌تازگی قالبی جدید برای معرفی رویداد طراحی کرده که به شما کمک می‌کند به بهترین شکل رویداد خود را توصیف کنید. ب...

تحریریه لندیک

لندیک با ابزار مانیتورینگی که در اختیارتان قرار می‌دهد به شما در ساخت لندینگ پیج کمک می‌کند. در این مدت، قابلیت‌ها و امکانات کاربردی زیادی به لندیک اضافه شده است. یکی از مواردی که همواره در حال بروز...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر