یک لندینگ پیج دانلود اپ به قالب‌های لندینک اضافه شد

یک لندینگ پیج دانلود اپ به قالب‌های لندینک اضافه شد

اگر توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن موبایل هستید یا برایتان مهم است که تعداد نصب بیشتری از اپلیکیشن‌تان داشته باشید، خبر خوبی برایتان داریم….

به قالب‌های لندیک یک قالب جدید اپلیکیشن اضافه کردیم تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی تعداد نصب اپلیکیشن خود را افزایش دهید. در ادامه ویژگی‌های آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

همچنین دیگر قالب‌‌های اپلیکیشن در لندیک را هم به شما نشان می‌دهیم تا آسان‌تر از قبل قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید و به سادگی لندینگ پیج اپلیکیشن بسازید.

در ابتدای این قالب می‌توانید با تصویری ساده از محیط داخلی اپ، انتخاب عنوان مناسب و توضیحی کوتاه در زیر آن، اپلیکیشن خود را ساده و سریع به کاربر معرفی کنید تا تنها با نگاهی مختصر به آن متوجه شود این اپ برای او مناسب است. در ادامه‌ دکمه‌‌های فراخوان بلافاصله بعد از عنوان، به شما کمک می‌کنند تا کاربر را به نصب اپلیکیشن بر اساس نوع دستگاه خود دعوت کنید. در طول صفحه بلاک‌های مختلفی برای توضیح بیشتر درباره‌ی ویژگی‌های اپلیکیشن و مراحل کار با آن در نظر گرفته شده‌اند. در انتهای صفحه نیز می‌توانید علاوه بر ارائه‌ی تصاویر قسمت‌های مختلف اپلیکیشن، مجددا کاربر را به دریافت آن از طریق مارکت‌های مختلف تشویق کنید.

نگاهی کوتاه به دیگر قالب‌های اپلیکیشن در لندیک

با استفاده از قالب‌های آماده‌ی اپلیکیشن لندیک می‌توانید با قرار دادن تصویر صفحه اول اپلیکیشن خود، آن را معرفی کنید. در این قالب‌ها از بلاک‌های مختلفی برای توضیح ویژگی‌های اپ و مراحل کار با آن استفاده شده است که به آشنایی بیشتر کاربر با اپلیکیشن‌تان کمک می‌کند. همچنین در این قالب‌ها بخشی برای نظرات کاربران در نظر گرفته شده است که می‌تواند مخاطبان بیشتری را به استفاده از این اپلیکیشن و در نتیجه دانلود و نصب آن تشویق کند. مهم‌تر از همه، دکمه‌ای برای دانلود اپلیکیشن وجود دارد که کاربر از طریق آن می‌تواند خیلی سریع اپ را دریافت کند.

اگر هنوز ساخت لندینگ پیج اپلیکیشن را شروع نکرده‌اید، همین حالا با ثبت‌نام در لندیک از قالب‌های اپلیکیشن ما استفاده کنید و یک لندینگ پیج رایگان هدیه بگیرید. فراموش نکنید که تیم ما پشتیبان شماست و در ساخت لندینگ پیج به شما کمک خواهد کرد.

صبا عرب در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

تا امروز تلاش کردیم هر ماه چند قالب لندینگ پیج جدید و مناسبتی به لندیک اضافه کنیم. همان‌طور که همیشه گفته‌ایم، استفاده از این قالب‌ها رایگان است و شما با ابزار ادیتور لندیک می‌توانید آن‌ها را با توجه...

تحریریه لندیک

به تازگی یک قالب جدید لندینگ پیج به مجموعه قالب‌های آماده لندیک اضافه شده است. این قالب کاربردی برای فروش ویژه، معرفی محصول و همکاری در فروش یا Affiliation دیجی‌کالا مناسب است. در ادامه با این قالب آ...

صبا عرب

مجید طراح خلاق تیم ماست که همیشه با ایده‌های خاص و متفاوتش همه را سورپرایز می‌کند. به‌تازگی قالبی جدید برای معرفی رویداد طراحی کرده که به شما کمک می‌کند به بهترین شکل رویداد خود را توصیف کنید. ب...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر