هزینه به ازای نصب یا Cost Per Install چیست؟

هزینه به ازای نصب یا Cost Per Install چیست؟

CPI یا هزینه به ازای نصب، نوعی از محاسبه هزینه تبلیغات آنلاین برای اپلیکیشن‌ها است که در آن هزینه تبلیغ به ازای هر‌بار نصب اپلیکیشن پرداخت می‌شود.
CPI با CPD یا همان هزینه به ازای دانلود تفاوت دارد؛ زیرا گاهی کاربر برنامه را دانلود می‌کند اما آن را نصب نمی‌کند. CPI با تقسیم هزینه کل تبلیغات بر تعداد نصب اپلیکیشن در یک دوره زمانی مشخص محاسبه می‌شود.

یکی از راه‌های معرفی اپ، ساخت لندینگ پیج دانلود اپلیکیشن است. در صفحه فرود اپلیکیشن علاوه بر معرفی اپ، لینک دانلود آن هم وجود دارد. چنین صفحه فرودی به طور هدفمند برای اپ طراحی می‌شود و تاثیر قابل توجهی در افزایش دانلود آن دارد.

اگر در زمینه بازاریابی دیجیتال و یا نحوه کار با لندیک سوالی دارید، می‌توانید از تیم پشتیبانی ما کمک بگیرید.

نرگس قدیرلی در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

نرگس قدیرلی

بازاریابی عملکرد یا Performance marketing نوعی از تبلیغات آنلاین است که بر پایه بازگشت سرمایه بنا شده است. در این نوع از تبلیغات، تبلیغ دهنده زمانی هزینه‌ تبلیغ را به شرکت تبلیغاتی پرداخت می‌کند ک...

نرگس قدیرلی

یکی از را‌ه‌های معرفی و افزایش دانلود اپلیکیشن ساخت لندینگ پیج یا صفحه فرود است. یک لندینگ پیج کارآمد که با دقت و مهارت طراحی شده باشد، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در افزایش دانلود اپ دارد. در همین راستا در...

صبا عرب

روش‌های مختلفی برای معرفی یک رویداد و جذب شرکت کنندگان بیشتر وجود دارد. یکی از روش‌های ساده که می‌توانید از طریق آن بیشترین میزان نرخ تبدیل را داشته باشید، ساخت لندینگ پیج رویداد است. در این مطلب قصد...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر