چگونه در ولنتاین فروش‌ بیشتری داشته باشیم؟

چگونه در ولنتاین فروش‌ بیشتری داشته باشیم؟

مناسبت‌هایی مانند ولنتاین و یا روز مادر فرصت خوبی برای رونق کسب و کارها و افزایش فروش محصولات و خدمات آن‌هاست؛ اگر هوشمندانه و آگاهانه برای کسب و کارتان برنامه‌ریزی کنید می‌توانید بهتر دیده شوید و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید.

مردم معمولا دوست دارند تا آخرین لحظه برای خرید صبر کنند؛ آن‌ها ممکن است مدت زیادی را به جستجو بپردازند بدون اینکه خرید کنند. با این وجود شما به عنوان فروشنده بهتر است که از چند هفته قبل آماده شوید و پیشنهاد ویژه خود را در اختیار افراد قرار دهید تا آن‌ها برای بررسی آن و تصمیم‌گیری درباره خرید فرصت کافی داشته باشند. در ادامه چند پیشنهاد کاربردی داریم که به شما کمک می‌کند تا در مناسبت‌هایی مانند ولنتاین سود خود را افزایش دهید:

  • روی محصولات‌تان تخفیف بگذارید و فروش ویژه داشته باشید:

یکی از راه‌های موثری که افراد را به خرید محصولات شما ترغیب می‌کند استفاده از فروش ویژه است. می‌توانید به مناسبت ولنتاین با پیشنهاد ویژه و ارائه تخفیف،‌ به افراد انگیزه‌ای برای خرید بدهید. در این راستا بهتر است یک زمان محدود را برای فروش ویژه خود در نظر بگیرید. مردم وقتی احساس کنند که با یک فرصت خوب که زمان محدودی هم دارد مواجه هستند بیشتر به خرید تمایل پیدا می‌کنند. 

  • از باندل محصولات استفاده کنید:

باندل،‌ پکیجی از محصولات یا خدمات شما است که به طور یک‌جا برای فروش عرضه می‌شود. می‌توانید پکیجی از محصولاتی را که با تم ولنتاین آماده شده است، ارائه کنید. ارائه محصولات به این طریق هم به سود فروشندگان و هم باب میل مشتریان است. فروشنده‌ها می‌توانند به این روش چند محصول را به طور یک‌جا بفروشند و مشتری‌ها هم از رنج انتخاب رها می‌شوند و می‌توانند به راحتی یک پکیج مناسبتی برای عزیزانشان تهییه کنند. 

برای فروش بیشتر از طریق تبلیغات آنلاین چه باید کرد؟

مناسبت‌هایی مانند ولنتاین یا روز مادر بهانه خوبی برای جذب مشتری، فروش بیشتر و معرفی بهتر کسب و کارتان است. اما چطور می‌توان از این مناسبت‌ها در فضای بازاریابی دیجیتال و تبلیغات آنلاین استفاده کرد؟

برای افزایش فروش و کسب سود بیشتر در این ایام از سال می‌توانید برای محصول یا خدمتی که ارائه می‌کنید لندینگ پیج یا صفحه فرود بسازید. لندینگ پیج صفحه‌ای است که با صفحه اول وب‌سایت تفاوت دارد و با یک هدف خاص طراحی می‌شود و با تمرکز روی یک کار مشخص تاثیر به سزایی در تبدیل بازدیدکننده‌ها به مشتری دارد. 

نمونه لندینگ پیج ولنتاین

طراحی یک لندینگ پیج فروش ویژه با افزایش نرخ تبدیل به فروش بیشتر شما کمک می‌کند. علاوه‌بر‌این می‌توانید یک لندینگ پیج جذب مشتری طراحی کنید و با قرار دادن یک فرم در آن اطلاعات کاربران را جمع آوری کنید و از Retention Marketing یا بازاریابی بازگشتی استفاده کنید. این نوع از بازاریابی مجموعه اقداماتی است که برای حفظ مشتری جذب‌شده انجام می‌شود تا او را به یک مشتری وفادار تبدیل کند. در این راستا می‌توانید شماره تلفن آن‌ها را دریافت کنید تا در آینده با ارسال پیامک به طور هدفمند با ارائه پیشنهادات ترغیب‌کننده، بازدید فروشگاه یا وب‌سایتتان را افزایش دهید و یا با دریافت ایمیل آن‌ها کد تخفیف برای خرید محصولات‌تان ارائه کنید و یا در زمان فروش ویژه، با ارسال ایمیل، کالاهای دارای تخفیف‌تان را به آن‌ها معرفی کنید.

۲ نکته مهم برای طراحی لندینگ پیج مناسبتی:

۱- فضای صفحه فرود شما باید مطابق با حال و هوای این مناسبت‌ها باشد

اگر به بهانه مناسبت‌هایی مانند ولنتاین و یا روز مادر لندینگ پیج می‌سازید حتما به طراحی مناسبت آن هم توجه داشته باشید. از رنگ‌های شاد که توجه افراد را جلب می‌کند استفاده کنید. طراحی لندینگ پیج، تصاویر و محتوای متنی آن باید به شکلی باشد که کاربر به محض ورود به صفحه متوجه مناسبت آن شود. 

به نمونه لندینگ پیج زیر نگاه کنید که به مناسبت یلدا طراحی شده است و حس و حال آن را به خوبی نشان می‌دهد:

۲- صفحه فرودتان را زودتر از موعد طراحی کنید

فراموش نکنید همیشه برای اینکه بیشترین سود را از رویدادهای سالانه کسب کنید نیاز به برنامه‌ریزی دارید؛ برای جذب مشتری و فروش کالا و خدمات بهتر است از چند هفته قبل آماده شوید؛ می‌توانید از کاربران بخواهید که ایمیل‌شان را در فرم صفحه شما وارد کنند تا شما در زمان شروع تخفیف‌ها با ارسال ایمیل، آغاز فروش ویژه محصولاتتان را اطلاع دهید و به آن‌ها یادآوری کنید که این فرصت طلایی به زودی به پایان می‌رسد. 

نوبت شماست:

می‌توانید به کمک قالب‌های آماده و امکانات موجود در پنل لندیک سریع و ساده لندینگ پیج دلخواهتان را بسازید؛ علاوه بر این می‌توانید با ثبت سفارش، ساخت صفحه فرودتان را به تیم لندیک بسپارید و به راحتی یک لندینگ پیج حرفه‌ای برای فروش ویژه تهیه کنید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

صبا عرب

در مطالب گذشته، نکات ضروری برای ساخت لندینگ پیج اپلیکیشن را ذکر کردیم. در این مطلب تصمیم گرفتیم با بررسی ۳ نمونه لندینگ پیج‌ اپلیکیشن‌ ایرانی این نکات را به شکل عملی با جزئیات بیشتر به شما نشان دهیم ...

صبا عرب

لندینگ پیج کمپین یلدای زرین پال را در مجموع یک لندینگ پیج خوب ارزیابی کردیم و خوشحالیم که چنین نتیجه‌ای را از این تیم دوست‌داشتنی می‌بینیم. تصمیم گرفتیم ویژگی‌های این صفحه را به شما هم نشان دهیم تا ...

تحریریه لندیک

در زمان برگزاری یک رویداد نباید از اهمیت تبلیغات غافل شد. این تبلیغات می‌تواند آفلاین و یا آنلاین باشد. یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغات آنلاین‌ در جهت معرفی یک رویداد یا همایش، ساخت صفحه فرود یا لن...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر