منوی تنظیمات Shape اضافه شد

منوی تنظیمات Shape اضافه شد

تنظیمات شکل‌ها بروزرسانی شده است و ما از اینکه امکانات بیش‌تری در اختیارتان قرار داده‌ایم بسیار خوشحالیم. ما معتقدیم که به تعداد انسان‌‌ها ایده‌های نو وجود دارد و هرکسی با در اختیار داشتن امکانات مناسب، می‌تواند طرح تازه و متفاوتی خلق کند. در همین راستا دست شما را در استفاده از شکل‌ها باز گذاشته‌ایم تا آن‌ها را به دلخواه خودتان طراحی کنید.

با کلیک روی هر شکل منوی تنظیمات اولیه برایتان باز می‌شود و گزینه‌های لینک، سطل زباله و تنظیمات را مشاهده می‌کنید. 

از طریق گزینه‌ی تنظیمات می‌توانید به شکل‌ها تصویر اضافه کنید. نحوه‌ی قرارگیری تصویر می‌تواند در حالت معمولی،  کاشی‌وار، پوشش کامل و یا نمایش کامل باشد. 

در شکل مربع و مستطیل امکان تنظیم انحنای دور شکل هم وجود دارد. با تکان دادن دستگیره‌ی آبی رنگ این بخش، شکل شما به دایره تبدیل می‌شود. 

علاوه بر این با هاور روی رنگ پس‌زمینه، بخش انتخاب رنگ نمایش داده می‌شود و می‌توانید هر رنگی را برای پس‌زمینه‌ی شکلتان انتخاب کنید. امکانات بیش‌تری هم وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید رنگ، نوع و پهنای حاشیه‌ی هر شکل را تنظیم کنید. همچنین میزان شفافیت شکل‌ها هم قابل تنظیم است.

حتما فراموش نکرده‌اید که در لندیک امکان دسترسی به مجموعه‌ی متنوعی از قالب‌‌‌ها هم برایتان وجود دارد. ما به حضور شما در کنارمان افتخار می‌کنیم و در آینده با حمایت‌هایتان قدم‌هایمان را بلندتر بر‌می داریم.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

بعد از شیرینی یک‌ساله شدن لندیک،‌ حالا بچه‌های تیم فنی با افزودن یک امکان تازه به پنل لندیک کام‌مان را شیرین‌‌تر کردند. از امروز برای تنظیم دقیق‌تر اجزای داخل صفحه می‌توانید المان‌های روی صفحه را به ...

صبا عرب

اگر به دنبال افزایش نرخ تبدیل خود هستید، راه‌حل جدیدی برایتان داریم... از این به بعد می‌توانید ویدیوی مورد نظرتان را در لندینگ پیجی که می‌سازید نمایش دهید. این امکان تعامل کاربر با صفحه‌ی شما را ...

سمانه زارع‌پور

برای ساخت لندینگ پیج بعد از قالب ها، بلاک‌ ها مهمترین ابزار هستند. اگر قالب‌ها جان یک لندینگ پیج باشند، بلاک‌ها روح آن است. بلاک‌‌ها به ما کمک می‌کنند تا خیلی سریع ساختار طراحی لندینگ پیج را بسازیم و...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر