امکان اتصال به دامنه در لندیک اضافه شد

امکان اتصال به دامنه در لندیک اضافه شد

انتظارها به سر رسید و بخش دامنه بالاخره فعال شد.

خیلی از شما، چند وقتی بود که از امکان اتصال به دامنه می‌پرسیدید. و ما هم که می‌دانستیم طعم طراحی یک لندینگ پیج با دستان خودتان، زمانی شیرین می‌شود که روی دامنه‌تان بالا رود. بله، از همین حالا می‌توانید صفحه‌های فرودتان را به سادگی به دامنه‌ یا زیردامنه‌تان متصل کنید.

و اما چند خبر خوب دیگر...

اول اینکه کلی وقت روی زیرساخت سروری لندیک گذاشتیم و نهایتا با کمک بچه‌های تیم پارس‌پک به یک معماری پایدار، قابل‌توسعه و مقیاس‌پذیر دست پیدا کردیم. همین الان چند سرور پخش، به طور موازی توان تحمل بیش از ۵۰ میلیون بازدید را در روز دارند و خوشبختانه از زیر تست‌های فشارمان سربلند بیرون آمدند. بنابراین دیگر نیازی نیست به خاطر فقط در دسترس‌بودن کمپین‌های تبلیغاتی‌تان (به دلیل بازدیدهای ناگهانی و فشارهای لحظه‌ای) کلی هزینه‌ی سرور و زیرساخت بپردازید.

نکته‌ی بعدی سرعت است. در اینکه باید سرعت بارگذاری لندینگ پیج ها حسابی بهینه و خوب باشد شکی نیست! خیالتان راحت، ما در زمان انتشار، تمام کدها را به صورت فشرده، بهینه و کم‌حجم بازتولید می‌کنیم و روی همه‌ی سرورهای قدرتمند لندیک قرار می‌دهیم. یک مطالعه در مورد نرخ تبدیل نشان می‌داد که میلی‌ثانیه‌ها در لود لندینگ پیج اهمیت دارند و جالب است بدانید بسیاری از کاربران قبل از مشاهده لندینگ پیج آن را می‌بندند. بنابراین ماجرای سرعت بارگذاری صفحه‌ی فرود بسیار فراتر از اتفاقی است که در وب‌سایت‌های معمولی (و معمولا وردپرسی) مشاهده می‌کنیم.

البته ما در همین‌جا متوقف نشدیم. قدم بعدی‌مان این بود که با کمک الگوریتم هوشمندی بچه‌های تیم فنی‌مان توسعه دادند سرعت بارگذاری صفحات حتا بیشتر از قبل هم شود. یعنی همیشه حواسمان هست و وضعیت بازدید لندینگ پیج تان را مانیتور می‌کنیم. حالا اگر بازدید لندینگ پیج تان بیشتر شد با کمک کش‌گذاری‌های مناسب و اختصاص منابع بیشتر، سرعت بارگذاری و دسترسی‌اش چند پله بهتر از قبل می‌کنیم.

هر سوالی از لندینک و بخش دامنه داشتید همین‌جا در بخش نظرات یا پشتیبانی پاسخگو خواهیم‌بود. و مثل همیشه می‌توانید همین الان ساخت صفحه فرود را به رایگان شروع کنید.

سمانه زارع‌پور در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

لندیک روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و ما از رشد فرزندمان که حالا بیش‌ از ۷۵۰ عضو دارد بسیار خوشحالیم. بعد از خبر امکان افزودن کد JS به لندینگ‌ پیج حالا خبر افزوده شدن دو گزینه‌ی تازه را داریم که به شما د...

تحریریه لندیک

دنیا چه‌طور بود اگر می‌توانستیم ابعاد و اندازه‌ی هر چیزی را تغییر دهیم؟ احتمالا خانه‌ی کوچکمان را بزرگ‌تر می‌کردیم یا سایز لباس‌هایی را که دیگر اندازه‌یمان نبودند تغییر می‌دادیم. خبر خوب این است...

صبا عرب

باز هم یک خبر خوب دیگر از راه رسید. از این به بعد می‌توانید به راحتی با خرید اعتبار لندینگ پیج خود را انتشار دهید. البته همچنان ساخت هر تعداد لندینگ پیج در لندیک کاملا رایگان است و فقط از این به بعد ...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر