امکان لرزیدن و تپیدن به دکمه فراخوان CTA اضافه شد + ۲ امکان جدید دیگر

امکان لرزیدن و تپیدن به دکمه فراخوان CTA اضافه شد + ۲ امکان جدید دیگر

سلام به شما و امیدوارم حال کمپین‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی‌‌تان خوبِ خوب باشد.
چند آپدیت جدید در ادیتور لندیک بخش دکمه فراخوان CTA که می‌تواند باعث افزایش نرخ تبدیل در لندینگ پیج هایتان شود. در ادامه سعی می‌کنم خیلی کوتاه به هر کدام از آن‌ها بپردازم و معرفی‌شان کنم.

۱. دکمه‌ها به طور خودکار هاور دارند

هاور از آن امکانات پایه‌ای و مهمی بود که باید خیلی زودتر به ادیتور اضافه می‌کردیم و خوشبختانه بالاخره میان کارهای ریز و درشت‌مان جای خالی برایش پیدا کردیم. خیلی مهم است وقتی کاربر نشانگر موس را روی دکمه می‌برد با تغییر رنگ آن بفهمد که جای درستی آمده. خب این امکان ضروری و مهم به ادیتور اضافه شد. نکته‌ی جالب آن هم اینست که نیازی نیست شما کاری بکنید. سیستم به طور خودکار بسته به رنگ اصلی دکمه، رنگ هاور مناسب را تشخیص می‌دهد و برایتان اضافه می‌کند.

نمایش هاور دکمه فراخوان CTA در لندینگ پیج
نمونه هاور دکمه

۲. می‌توانید به دکمه آیکون اضافه کنید

اتفاق خوب دوم امکان اضافه کردن آیکون به دکمه فراخوان است. آیکون‌ها فارغ از زیبایی هم به فهم بهتر طراحی کمک می‌کنند، هم توجه کاربر را به دکمه جلب می‌کنند. ویژگی دیگر آیکون تعیین محل قرارگیری آن است. می‌توانید تعیین کنید آیکون در سمت راست متن دکمه باشد یا سمت چپ. لطفا تصویر زیر را ببینید.

امکان افزودن آیکون و تعیین محل قرارگیری آن در لندینگ پیج
ادیتور لندیک | امکان افزودن آیکون + تعیین محل قرارگیری

۳. می‌توانید دکمه را متحرک کنید

نتیجه یک مطالعه نشان می‌داد که متحرک کردن دکمه فراخوان CTA تا چند برابر نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد. البته مهم است از این امکان به شکل گزیده و با احتیاط استفاده شود. طبیعتا اگر همه چیز در صفحه در حال حرکت باشد، کاربر نمی‌تواند تفکیک واضحی بین المان‌های روی صفحه قائل شود.
ما دو موشن که کاربرد بیشتری دارند را اضافه کردیم. اولی لرزیدن و دومی تپیدن. وقتی بخش تنظیمات دکمه را باز کنید در آخرین ردیف قرار گرفته‌اند. ضمنا می‌توانید در ادیتور روی دکمه Play کلیک کنید و نتیجه را پیش از انتشار ببینید.
تصاویر زیر به شکلی گویا این امکان جدید را نشان می‌دهند.

امکان متحرک کردن دکمه به شکل لرزیدن و تپیدن در لندینگ پیج
ادیتور لندیک | امکان متحرک کردن دکمه به شکل لرزیدن و تپیدن
  نمونه موشن لرزیدن روی دکمه فراخوان در ادیتور لندیک
نمونه موشن لرزیدن دکمه
نمونه موشن تپیدن روی دکمه فراخوان در ادیتور لندیک
نمونه موشن تپیدن

خب این هم از امکانات جدید بخش دکمه. می‌توانید همین حالا وارد پنل لندیک شوید و از آن‌ها در لندینگ پیج هایتان استفاده کنید و نرخ تبدیل را افزایش دهید. ما همیشه گوش‌مان به بازخوردها و توصیه‌های شماست و آن‌ها را با دقت بررسی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم بهترین تجربه‌ی کاربری را برایتان فراهم کنیم. به نظر شما مهم‌ترین امکان بعدی ادیتور لندیک چه باید باشد؟ تو بخش نظرات برایمان بنویسید.

مسعود گروسیان در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

مسعود گروسیان

لندیک یک لندینگ پیج ساز پویا و زنده‌ست! برایمان بی‌نهایت مهم است دائما بهترش کنیم و با اتفاق‌های تازه حسابی خوشحال‌تان کنیم. امروز هم می‌خواهیم در مورد یک امکان (Feature) جدید در بخش مدیریت لید، سرنخ...

صبا عرب

اگر به دنبال افزایش نرخ تبدیل خود هستید، راه‌حل جدیدی برایتان داریم... از این به بعد می‌توانید ویدیوی مورد نظرتان را در لندینگ پیجی که می‌سازید نمایش دهید. این امکان تعامل کاربر با صفحه‌ی شما را ...

تحریریه لندیک

تنظیمات شکل‌ها بروزرسانی شده است و ما از اینکه امکانات بیش‌تری در اختیارتان قرار داده‌ایم بسیار خوشحالیم. ما معتقدیم که به تعداد انسان‌‌ها ایده‌های نو وجود دارد و هرکسی با در اختیار داشتن امکانات منا...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر