۱۴ بلاک جدید برای ساخت لندینگ پیج به لندیک اضافه شد

۱۴ بلاک جدید برای ساخت لندینگ پیج به لندیک اضافه شد

برای ساخت لندینگ پیج بعد از قالب ها، بلاک‌ ها مهمترین ابزار هستند. اگر قالب‌ها جان یک لندینگ پیج باشند، بلاک‌ها روح آن است. بلاک‌‌ها به ما کمک می‌کنند تا خیلی سریع ساختار طراحی لندینگ پیج را بسازیم و به یک نمای کلی برسیم. از این به بعد، باقی کار می‌شود افزودن تصاویر، رنگ‌ها و محتوای متنی که با ادیتور لندیک به سادگی قابل انجام است. به همین دلیل ما همزمان با طراحی قالب‌ها، به مرور بلاک‌های جدید و کاربردی هم به لندیک اضافه می‌کنیم. حالا بیایید با تعدادی از آخرین بلاک‌هایی که به لندیک اضافه‌ شده‌اند آشنا شویم.

شروع با بلاک هدر

این بلاک شروع لندینگ پیج شماست. لوگو، اسلوگان، عکس، فرم ثبت نام و …هم در این بلاک قرار می‌گیرند.

دو طرح جدید برای معرفی ویژگی و مزایا

از این بلاک برای توصیف ویژگی‌ها و مزایای محصول یا خدمات استفاده می‌شود.

ارائه‌ی بهتری از خدمات یا محصولات‌تان داشته باشید

از این بلاک می‌توانید برای توصیف و معرفی محصول و خدمات استفاده کنید.

نظرات مشتریان اهمیت دارند

 نظر مشتریان را می توانید در این بلاک نمایش دهید. حتما می‌دانید بلاک نظرات مشتریان چقدر در افزایش نرخ تبدیل یا Conversion Rate موثر است.

چند بلاک برای اعلام قیمت‌ها

برای نمایش قیمت محصولات یا خدمات‌تان می‌توانید از این بلاک استفاده کنید. به سادگی رنگ‌ها، متن‌ها و... را ویرایش کنید و به هدف کسب‌وکارتان یک قدم نزدیک‌تر شوید.

با معرفی افراد تیم‌تان قابل‌اعتمادتر از قبل باشید

برای معرفی تیم و گذاشتن عکس از این بلاک استفاده کنید. خیلی از استارت‌آپ‌ها یا اپلیکیشن‌ها علاقه‌مندند برای بیشتر نزدیک‌کردن کاربرانشان و افزایش حس اعتماد آن‌ها، تیم‌شان را معرفی کنند.

با بلاک فراخوان یا Call to Action تیر خلاص را بزنید

بلاک Call To Action در لندیک

هدف نهایی یک لندینگ پیج دعوت از کاربران به یک عمل مشخص مانند کلیک روی یک دکمه فراخوان است. حالا ممکن‌ است کاربر به صفحه‌ی دیگری هدایت کنیم یا از او بخواهیم اطلاعات یک فرم را تکمیل و برایمان ارسال کند. در پنل لندیک چیدمان‌های متنوعی از بلاک Call To Action وجود دارد که می‌توانید به رایگان از آن‌ها استفاده کنید.

همین الان ساخت لندینگ پیج یا صفحه فرودتان را در لندیک به رایگان شروع کنید.

سمانه زارع‌پور در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

لندیک روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و ما از رشد فرزندمان که حالا بیش‌ از ۷۵۰ عضو دارد بسیار خوشحالیم. بعد از خبر امکان افزودن کد JS به لندینگ‌ پیج حالا خبر افزوده شدن دو گزینه‌ی تازه را داریم که به شما د...

تحریریه لندیک

تا پیش از این در بخش تنظیمات بلاک امکان تغییر تصویر پس‌زمینه، حذف و جابجایی بلاک وجود داشت. از امروز در کنار این امکانات، می‌توانید موقعیت تصویر پس‌زمینه را هم تغییر دهید. تصویر شما می‌تواند معمولی، ...

مسعود گروسیان

سلام به شما و امیدوارم حال کمپین‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی‌‌تان خوبِ خوب باشد. چند آپدیت جدید در ادیتور لندیک بخش دکمه فراخوان CTA که می‌تواند باعث افزایش نرخ تبدیل در لندینگ پیج هایتان شود. در ادامه ...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر