معرفی امکانات جدید مدیریت مشتریان بالقوه (لید)

معرفی امکانات جدید مدیریت مشتریان بالقوه (لید)

سلام به همه‌ی شما کاربران خوب لندیک! حواس‌مان به خواسته‌ها و نیازمندی‌های شما هست و برای‌مان مهم است هر روز لندیک را با کسب‌وکار شما هماهنگ‌تر از گذشته کنیم.
چند وقتی بود که از ما خواسته بودید تا چند امکان مهم به بخش مدیریت مشتریان بالقوه (لیدها) اضافه کنیم و امروز می‌خواهیم چند خبر خوب را با شما درمیان بگذاریم.

۱. امکان فیلتر بازه زمانی به مدیریت لیدها اضافه شد
از این به بعد، می‌توانید در بازه‌های زمانی «امروز»، «از دیروز»، «۷ روز گذشته» و «۳۰ روز گذشته» گزارش لیدها رو فیلتر کنید. گزینه‌ی «از ابتدا» را هم که از قبل داشتیم. همچنین می‌توانید لیست‌های فیلترشده را نیز به صورت فایل اکسل دانلود کنید مثلا لیست لیدهای از دیروز تا حالا و ...

فیلتر بازه زمانی جذب لید
گزینه‌های فیلتر بازه زمانی جذب لید
دانلود لیست لیدهای فیلترشده به صورت اکسل
امکان دانلود لیست لیدهای فیلترشده به صورت فایل اکسل جداگانه

۲. امکان تعیین وضعیت یک مشتری بالقوه (Lead)
این امکان مخصوص تیم‌های فروشی است که روزانه با این لیدها سروکار دارند و علاقه‌مندند جایی مشخص کنند که نتیجه مکالمه با فلان لید به کجا رسید و خبر خوب اینکه اکنون این امکان فراهم شده‌است. لیست لیبل‌های وضعیت مشتری به این صورت است:

تعیین وضعیت یک لید مشتری بالقوه
امکان تعیین وضعیت یک لید
  • نامشخص: یعنی لید فقط دریافت شده، اما هنوز تعاملی با مشتری نداشته‌ایم
  • شماره اشتباه: زمانی که با لید تماس می‌گیرید و شماره اشتباه است
  • خاموش/برنداشته ۱: تماس می‌گیرید و نمی‌توانید با لید صحبت کنید. بنابراین ناچارید در زمان دیگر دوباره پیگیری کنید
  • خاموش/برنداشته ۲: بعد از ۲ بار پیگیری هنوز نتوانستید با لید تماس بگیرید
  • ناموفق: زمانی که مشتری بالقوه به محصول یا خدمت شما علاقه‌ای ندارد
  • موفق: مشتری بالقوه به مشتری تبدیل شده

۳. امکان فیلتر لیدها بر اساس وضعیت‌های مشتری
به سادگی همان بازه زمانی، حالا می‌توانید وضعیت لیدها را فیلتر کنید. البته مانند گذشته امکان دانلود لیدها به صورت یک فایل اکسل جداگانه وجود دارد.

فیلتر لیدها بر اساس وضعیت مشتری
گزینه‌های فیلتر وضعیت یک لید یا مشتری بالقوه

۴. نمایش تاریخ دقیق جذب
در جدول نمایش لیدها یک ستون برای این مورد اختصاص دادیم و علاوه بر تاریخ، ساعت و دقیقه‌ی جذب لید را هم می‌توانید ببینید. به این صورت، تیم فروش‌تان می‌تواند با دانستن زمان تکمیل فرم لندینگ پیج، ارتباط موثرتری با لید برقرار کند.

نمایش تاریخ جذب دقیق هر لید

و ۵. بهبود کلی طراحی و تجربه‌ی کاربری
قدم بعدی ما بروز کردن طراحی همین صفحه و دسترسی‌های مختلف آن بود. پرداختن به جزییات آن از حوصله این مطلب خارج است، اما امیدواریم در زمان کارکردن برای‌تان دلچسب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر نسبت به گذشته ایجاد کند.

پنل جدید مشتریان بالقوه لید لندیک
پنل جدید مدیریت مشتریان بالقوه یا لیدها

لندیک متعلق به شماست و ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا کمک کنیم در فضای دیجیتال موفق‌تر شوید و کسب‌وکار پررونق‌تری داشته باشید.
از محبت تک‌تک شما سپاسگزاریم که ما را به دوستان و آشنایان توصیه می‌کنید. سعی می‌کنیم با کارمان قدردان اعتمادتان باشیم.

مسعود گروسیان در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

مسعود گروسیان

سلام به شما و امیدوارم حال کمپین‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی‌‌تان خوبِ خوب باشد. چند آپدیت جدید در ادیتور لندیک بخش دکمه فراخوان CTA که می‌تواند باعث افزایش نرخ تبدیل در لندینگ پیج هایتان شود. در ادامه ...

تحریریه لندیک

فرض کنید چند کارت بزرگ و کوچک روی یک میز دارید. شما می‌توانید به سادگی ترتیب قرار گرفتن این کارت‌ها را تعیین کنید و به انتخاب خودتان هر کدام را که می‌خواهید روی بقیه‌ی کارت‌ها قرار دهید. از امروز در ...

تحریریه لندیک

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد لندیک که به شما در طراحی لندینگ پیج کمک می‌کند، امکان دسترسی به مجموعه متنوعی از قالب‌ها و بلاک‌های آماده است. با ورود به پنل لندیک می‌توانید از قالب‌های از پیش طراحی شد...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر