لندینگ پیج چه کمکی به فروشنده‌های پوشاک می‌کند؟

لندینگ پیج چه کمکی به فروشنده‌های پوشاک می‌کند؟

بازار فروش پوشاک همیشه داغ است؛ به خصوص اگر آخر فصل باشد یا مناسبت خاصی پیش‌رو باشد. فروشنده‌های پوشاک، چه مغازه‌دارها و چه فروشگاه‌های اینترنتی، سعی می‌کنند به روش‌های مختلف توجه مشتریان را جلب کنند. با توجه به تمایل افراد برای خرید اینترنتی لباس از طریق وب‌سایت‌ها و اینستاگرام، تعداد فروشگاه‌های آنلاین روزبه‌روز در حال افزایش است؛ در نتیجه باید به دنبال راه‌حلی باشید تا از طریق آن بتوانید بیشتر دیده شوید و فروش محصولات‌تان را افزایش دهید. ممکن است هدف شما فروش ویژه آخر فصل و یا عرضه محصولات جدید باشد اما برای رسیدن به این هدف داشتن یک وب‌سایت یا یک صفحه در فضای مجازی مانند اینستاگرام کافی نیست. شما می‌توانید با توجه به هدفی که دارید لندینگ پیج‌ بسازید و از این طریق یک صفحه‌ی جداگانه داشته باشید تا مشتری‌ها در آن صفحه به محصول شما تمایل پیدا کنند و برای خرید آن قانع شوند. در همین راستا برای طراحی لندینگ پیج پوشاک باید به موارد زیر توجه داشته باشید.

یک مسابقه برگزار کنید

یکی از بهترین استراتژی‌های بازاریابی برای افزایش فروش، حفظ مشتری‌های سابق است. لندینگ پیج یا صفحه فرود بسازید و در آن مسابقه‌ای برگزار کنید واز مشتری‌های خود بخواهید شما را به ۳ نفر از دوستان خود معرفی کنند تا از کد تخفیف ویژه‌ی محصولات جدید بهره‌مند شوند. برای این مسابقه یک لندینگ پیج بسازید و در آن علاوه بر جزئیات مسابقه، نظر مشتری‌های سابق و میزان رضایت آن‌ها را نیز نشان دهید. می‌توانید با قرار دادن یک فرم در صفحه اطلاعات آن‌ها را برای شرکت در قرعه‌کشی دریافت کنید.

سلیقه مشتری‌ها را بشناسید

یک فروشگاه پوشاک خوب، نیازهای مشتری را می‌شناسد و سعی می‌کند بر اساس مد روز لباس، پیشنهادهای بهتری به او بدهد. روی علایق مشتری‌ها هدف‌گذاری کنید، صفحه‌ای بسازید و در آن هر آنچه که به آن نیاز دارند را بر اساس مد روز ارائه دهید. در وب‌سایت شما تنوع زیاد پوشاک مشتری را خسته می‌کند و انتخاب را برای او دشوار می‌سازد. اما در صفحه‌‌فرودتان می‌توانید یک نوع خاص و یک یا چند سبک را مورد هدف قرار دهید و با کنارگذاشتن سایر محصولات به شکل هدفمند پیشنهادهایی را به مشتریان خود ارائه کنید و آن‌ها را به خرید دعوت کنید.

راهنمای سبک پوشش آن‌ها باشید

از میان انواع لباس‌هایی که در فروشگاه خود دارید، چند نمونه‌ را انتخاب کنید، با هم ست کنید و آن‌ها را به صورت باندل به مشتری پیشنهاد دهید. این ست می‌تواند بر اساس فصل انتخاب شود؛ مثلا می‌توانید یک تیشرت را با شلوارک و کفش تابستانی مناسب آن انتخاب کنید و به صورت پکیج در یک لندینگ پیج خاص ارائه دهید. با این کار هم سختی انتخاب را برای مشتری کم می‌کنید و هم با قرار دادن محصولات کم فروش خود در باندل می‌توانید فروش‌تان را افزایش دهید.

گزینه‌ی دیگر، ست کردن لباس‌های زنانه و مردانه با هم است. از نمونه‌های مشابه زنانه و مردانه چند مورد را انتخاب کنید و به عنوان ست به مشتری پیشنهاد دهید. حتما از آن‌ها استقبال خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه برای مزون‌ها

اگر وب‌سایت ندارید، می‌توانید برای مزون خود یک لندینگ پیج بسازید، در آن محصولات خود را معرفی کنید و یا مشتری‌ها را به بازدید حضوری از شوروم خود دعوت کنید. در این نمایشگاه می‌توانید در کنار پذیرایی، به مشتری‌های خود تخفیف ویژه پیشنهاد دهید

در لندینگ پیج‌ می توانید یک فرم قرار دهید و با دریافت اطلاعات مشتری از جمله شماره تماس یا ایمیل، آن‌ها را از محصولات جدید و تخفیف‌ها با خبر کنید و یا آن‌ها را به بازدید از مزون خود دعوت کنید. همچنین می‌توانید با اطلاع از روز تولد آن‌ها پیشنهاد ویژه‌ای برای این روز خاص در نظر بگیرید. فرم به شما کمک می‌کند تا ارتباطتان با مشتری‌ها را در آینده حفظ کنید.

همین حالا لندینگ پیج خود را بسازید

علاوه بر نمونه‌های بالا، به روش‌های دیگر نیز می‌توانید برای فروش بیشتر پوشاک خود لندینگ پیج پوشاک بسازید. حتما شما هم ایده‌هایی در ذهن دارید و به دنبال ابزاری برای پیاده‌سازی آن هستید. با ثبت‌نام رایگان در لندیک و استفاده از امکانات آن لندینگ پیج دلخواهتان را بسازید و محصول خود را به بهترین شکل به مشتری عرضه کنید و فروش خود را افزایش دهید.

صبا عرب در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

نیما عمرانی

بعد از اینکه لندینگ پیج خود را در سرویس لندیک آماده کردید، باید آن را به یک دامنه یا زیردامنه متصل و سپس منتشر کنید. اتصال دامنه/زیردامنه در دو بخش انجام می‌شود: ۱. تغییر رکوردهای DNS برای دامنه/ز...

صبا عرب

لندینگ پیج کمپین یلدای زرین پال را در مجموع یک لندینگ پیج خوب ارزیابی کردیم و خوشحالیم که چنین نتیجه‌ای را از این تیم دوست‌داشتنی می‌بینیم. تصمیم گرفتیم ویژگی‌های این صفحه را به شما هم نشان دهیم تا ...

تحریریه لندیک

حتما بارها در اینستاگرام و اغلب در صفحه اینفلوئنسرها با آن دسته از استوری‌ها مواجه شده‌اید که از شما می‌خواهند تا با لمس صفحه و بالا کشیدن استوری از یک سایت یا فروشگاه آنلاین دیدن کنید. یکی از روش‌ها...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر