لندیک یک ساله شد

لندیک یک ساله شد

یک سال از آن روزی که بذر لندیک را در استودیو گروسیان کاشتیم می‌‌‌‌‌گذرد. لندیک از یک بهار، ‌یک تابستان، یک پاییز و یک زمستان عبور کرده و امروز درخت سبز و زنده‌ای است که در باغچه ما نفس می‌کشد. 

از همان زمانی که برای ساخت لندیک آستین‌‌‌‌هایمان را بالا زدیم می‌‌‌دانستیم که مسیر پیش‌رو فراز و نشیب‌‌‌‌های زیادی دارد اما همیشه امیدوار بودیم و هرگز از نفس نیفتادیم. 

لندیک در حالی یک ساله می‌شود که بیش از ۱۶۵۰ کاربر همراه آن هستند و ۱۵۹۹ لندینگ پیج در دل آن ساخته شده است.

لندیک جرقه کوچکی بود که بزرگ و شعله‌ور شد و در نهایت قلب ما و تمام همراهانش را که در دور این آتش نشسته‌‌اند گرم و روشن کرد.

حالا در میانه راه ایستاده‌ایم؛ به پشت سر و جاده‌‌ای که از آن عبور کرده‌‌‌ایم و به روبرو و مسیر پیش‌رویمان نگاه می‌‌کنیم و به محصول کوچک‌مان که با همراهی شما جان گرفت و بزرگ شد، بسیار مفتخریم.

در جشن یک‌‌‌‌ سالگی لندیک،‌ چشم‌‌هایمان را می‌بندیم، برای تمام  کسب و کارهای ایران آرزوی موفقیت می‌‌کنیم و شمع یک سالگی‌ را در کنار شما خاموش می‌کنیم.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

مسعود گروسیان

دوستان خوب من سلام،در پست وبلاگ امروز می‌خواهم ۲ خبر خوب به شما بدهم. اول ۹+۱ ابزار کاربردی که می‌تواند در توسعه کسب‌وکار اینترنتی شما کمک‌تان کند. اما قرار نیست این پست، یک معرفی ساده باشد. و خبر خو...

تحریریه لندیک

حتما بارها پیش آمده که در یک سایت با تبلیغی مواجه شده باشید و بدون توجه از آن عبور کرده باشید. معمولا هزینه‌ای که صرف بسیاری از تبلیغات می‌شود نتیجه‌ی سودمندی برای تبلیغ‌کننده به همراه ندارد و در نها...

تحریریه لندیک

در پنل لندیک علاوه بر قالب‌های از پیش طراحی شده، می‌توانید به مجموعه متنوعی از بلاک‌های آماده هم دسترسی داشته باشید. بلاک‌ها ساختمان و چارچوب اصلی لندینگ پیج‌ شما را می‌سازند و به شما کمک می‌کنند تا...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر