آغاز سفر با لندیک

آغاز سفر با لندیک

این تصور وجود دارد که تولید محصول باید با هیجان و فشار زیاد به اعضای تیم انجام شود. به نظر بعضی‌ها اساسا استارت‌اپ یعنی دست و پا زدن، دویدن و جلو بردن کارها، حتی به قیمت از دست دادن سلامتی و آرامش!

ما از ابتدای کار معتقد بودیم که با شناخت و تسلط به ابعاد محصول، بهینه کردن فرآیند تولید، کم کردن فشار و افزایش اعتماد به اعضای تیممان می‌توانیم با کارایی بالا و البته آرامش، محصول کارآمد و درستی تولید کنیم. محصولی که همواره در حال بهتر شدن باشد و گره از کار مشتریانش باز کند. در همین راستا با شروع پروژه‌ی لندیک چند برنامه‌ی سه ماهه، یک ماهه و هفتگی در نظر گرفتیم و به کمک اعضای تیم لندیک، پروژه را ارتقا دادیم.

لندیک چیست؟

لندیک یک ابزار ساده و سریع برای ساخت لندینگ‌ پیج یا همان صفحه‌ فرود است. این محصول به کمک ویرایشگر Drag and Drop به شما کمک می‌کند تا لندینگ‌ پیج دلخواهتان را طراحی کنید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد لندیک این است که شما با عضویت در آن به مجموعه‌ی متنوعی از قالب‌ها و بلاک‌های طراحی شده دسترسی خواهید داشت که با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توانید صفحه‌ فرود بسازید.

تا این جای کار همه‌ چیز برای شما مهیا شده است. لندیک شبیه یک تابلوی نقاشی است که در آن از همه‌ی طرح‌ها و رنگ‌ها استفاده کرده‌ایم. اما باید بدانید که فقط ما، نقاش این تابلو نیستیم. رنگ و قلمو در دست شما هم هست. امکان ویرایش قالب‌ها برای شما وجود دارد. پس می‌توانید هر طرح از این تابلو را که دوست ندارید پاک کنید و طرح تازه‌ای بکشید. 

شما در هر شغل و موقعیتی که هستید برای معرفی توانایی‌ها، محصولات و خدماتتان به یک لندینگ‌ پیج مناسب نیاز دارید. ممکن است صاحب یک شرکت باشید و حتی وب‌سایتی برای کسب و کارتان داشته باشید اما باید بدانید که خلاقیت و پیشرفت در کار صرفا مشروط به داشتن یک وب‌سایت خوب نیست. صفحه‌ی فرود موجب افزایش نرخ تبدیل می‌شود. علاوه بر این، اگر یک اپلیکیشن دارید و یا برگزارکننده‌ی رویداد یا کمپینی هستید، با ایجاد یک لندینگ‌ پیج کارآمد، مخاطبان بیشتری پیدا خواهید کرد.

لندیک آغاز مسیری است که موفقیت مقصد آن است. موفقیت شما در رشد کسب و کارتان و موفقیت ما در تولید یک محصول ارزشمند که راه‌گشای کاربران باشد. 

ما در کوهپایه ایستاده‌ایم، نقشه‌های بزرگی در سر داریم و برای رسیدن به قله آماده می‌شویم. هم‌سفر ما باشید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

مسعود گروسیان

۵۴امین قالب لندینگ پیج به پنل لندیک اضافه شد. یک لندینگ پیج اسپانسری برای پادکسترها که با کمک آن بتوانند هم درآمد خود را افزایش بدهند و هم بازدید هر اپیزود پادکست. پس با من در این مقاله کوتاه همراه ب...

تحریریه لندیک

با نزدیک شدن یلدا بازار کمپین‌های دیجیتال، تخفیف و فروش ویژه داغ‌ است. فرصت خوبی است که با ساخت لندینگ‌ پیج‌هایتان در لندیک، به استقبال روزهای شلوغ و پربازدید پیش رو بروید. سرورهای لندیک می‌توانند با...

تحریریه لندیک

سوم فروردین نود و هشت روزی بود که ما در استودیو گروسیان، اولین قدم را برای تولید Prototype لندیک برداشتیم. در ابتدا هدف ما تولید یک محصول پذیرفتنی با حداقل خصوصیات لازم و کافی بود تا در آینده امکانات...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر