تنظیمات سئو به پنل لندیک اضافه شد

تنظیمات سئو به پنل لندیک اضافه شد

سئو شبیه بلندگویی است که در میان همهمه و ازدحام سایت‌ها، تبلیغات آنلاین و کمپین‌های دیجیتال، صدای سایت یا لندینگ پیج شما را به مخاطبان‌تان می‌رساند.

به تازگی تنظیمات سئو به پنل لندیک اضافه شده است که به عملکرد بهتر صفحه فرود شما کمک می‌کند. از امروز در کنار امکان اتصال به دامنه و یا افزودن کدهای جاوا اسکریپت به لندینگ‌ پیج‌تان، می‌توانید از تنظیمات سئو هم استفاده کنید.

در پنل لندیک، در بخش تنظیمات لندینگ پیج، با کلیک بر روی تنظیمات سئو صفحه‌ای برای شما باز می‌شود و می‌توانید در بخش عنوان صفحه، نام لندینگ‌ پیج‌تان را بنویسید. بخشی هم برای نوشتن کلیدوا‌ژه ها و توضیحات صفحه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، می‌توانید لندینگ‌ پیج‌تان را از موتورهای جستجو مخفی کنید. 

سئو
تنیمات سئو در پنل لندیک

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این بخش، امکان افزودن Favicon یا همان لوگوی کنار تب مرورگر است. این امکان تاثیر مستقیمی در سئوی صفحه شما ندارد اما هویت و شخصیت مستقلی به صفحه فرودتان می‌دهد. آپلود لوگو در بخش تنظیمات سئو،  صفحه‌ی شما را از سایر صفحات متمایز می‌کند؛ در نتیجه زمانیکه کاربران تعداد زیادی تب در مرورگرشان باز کرده‌اند به راحتی می‌توانند لندینگ پیج شما را در میان سایر تب‌‌ها تشخیص دهند.

اگر هنوز دست به کار نشده‌اید،‌ همین حالا در لندیک ثبت نام کنید و صفحه فرود دلخواهتان را به رایگان بسازید؛ فراموش نکنید که تیم پشتیبانی ما همیشه در دسترس است و هر زمان که به کمک نیاز داشته باشید شما را در مسیر طراحی لندینگ پیج‌تان همراهی می‌کند.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

سمانه زارع‌پور

انتظارها به سر رسید و بخش دامنه بالاخره فعال شد. خیلی از شما، چند وقتی بود که از امکان اتصال به دامنه می‌پرسیدید. و ما هم که می‌دانستیم طعم طراحی یک لندینگ پیج با دستان خودتان، زمانی شیرین می‌شود ...

تحریریه لندیک

تنظیمات شکل‌ها بروزرسانی شده است و ما از اینکه امکانات بیش‌تری در اختیارتان قرار داده‌ایم بسیار خوشحالیم. ما معتقدیم که به تعداد انسان‌‌ها ایده‌های نو وجود دارد و هرکسی با در اختیار داشتن امکانات منا...

صبا عرب

اگر به دنبال افزایش نرخ تبدیل خود هستید، راه‌حل جدیدی برایتان داریم... از این به بعد می‌توانید ویدیوی مورد نظرتان را در لندینگ پیجی که می‌سازید نمایش دهید. این امکان تعامل کاربر با صفحه‌ی شما را ...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر