چرا باید برای رویدادمان لندینگ پیج بسازیم؟

چرا باید برای رویدادمان لندینگ پیج بسازیم؟

در زمان برگزاری یک رویداد نباید از اهمیت تبلیغات غافل شد. این تبلیغات می‌تواند آفلاین و یا آنلاین باشد. یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغات آنلاین‌ در جهت معرفی یک رویداد یا همایش، ساخت صفحه فرود یا لندینگ پیج برای آن است. این صفحه به شما کمک می‌کند تا در فضای بازاریابی دیجیتال، یک قدم از رقبایتان پیشی بگیرید و نرخ تبدیل‌ خود را افزایش دهید.

در اولین قدم پیش از هرکاری، چند دقیقه فکر کنید. کاربران قبل از ثبت نام در رویداد شما چه مسیری را طی می‌کنند؟ به چه چیزی فکر می‌کنند؟ در جستجوی چه هستند؟ چگونه در رویداد یا همایش شما نام‌نویسی می‌کنند؟

به احتمال زیاد، اگر وب‌سایتی داشته باشید، پاسخ شما این است که این کاربران در ابتدا از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند و ممکن است چند صفحه از آن را بخوانند و سپس بر روی یک دکمه یا لینک کلیک کنند که آنها را به صفحه معرفی یا ثبت‌نام در رویداد منتقل کند.

این فرآیند طولانی می‌تواند موجب خسته شدن کاربران شود و در نهایت شما را به نتیجه دلخواهتان که معرفی رویداد و افزایش تعداد ثبت‌نام کنندگان است، نرساند. استفاده از یک لندینگ پیج که با تمرکز بر رویداد مدنظر شما طراحی شده باشد، تاثیر چشم‌گیری در معرفی بهتر رویداد شما دارد و در نهایت تعداد ثبت‌نام‌کنندگان و نرخ تبدیل را هم افزایش می‌دهد.

لندینگ پیجی که برای رویدادتان طراحی می‌کنید می‌تواند همان کار وب‌سایت را انجام دهد با این تفاوت که این صفحه با تمرکز بر روی یک موضوع خاص طراحی می‌شود و هدف آن، معرفی رویداد و به دنبال آن ثبت نام اشخاص و یا خرید بلیت برای شرکت در رویداد است.

ممکن است لندینگ پیج رویداد شما برای یک کنسرت، کنفرانس یا همایش باشد، در هر صورت هدف اصلی آن جذب شرکت‌کننده است. اگر نتوانید به خوبی پیام خود را در این صفحه منتقل کنید، تمام تلاش‌های بازاریابی شما بی‌نتیجه خواهد ماند.

در مطالب بعدی به نکات کلیدی مورد نیاز برای طراحی و ساخت یک لندینگ پیج کارآمد و بهینه اشاره می‌کنیم. اگر در زمینه ساخت لندینگ پیج رویداد سوالی داشتید می‌توانید در بخش نظرات همین پست از ما بپرسید. 

فراموش نکنید که با ثبت نام در لندیک به مجموعه متنوعی از قالب‌های آماده برای ساخت لندینگ پیج رویداد دسترسی دارید که امکان ویرایش و تغییر هر بخش از آن‌ها فراهم است.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

یکی از را‌ه‌های معرفی و افزایش دانلود اپلیکیشن ساخت لندینگ پیج یا صفحه فرود است. یک لندینگ پیج کارآمد که با دقت و مهارت طراحی شده باشد، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در افزایش دانلود اپ دارد. در همین راستا در...

تحریریه لندیک

ویروس کرونا علاوه بر اینکه تهدید بزرگی برای جان انسان‌هاست، ضربه‌های مهلکی به صنعت و اقتصاد نیز وارد کرده است. یکی از کسب و کارهایی که شدیدا تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته، هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها هستند...

صبا عرب

سئو یا Search Engine Optimization به معنی بهينه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو است و به مجموعه‌ای از اصول و نکاتی گفته می‌شود که با رعایت آن‌ها سایت شما جایگاه و رتبه بهتری در موتورهای جستجو مخصوصا...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر