نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟

نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟

تبدیل یا همان Conversion در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به معنی تبدیل بازدیدکننده به کسی است که عمل مدنظر شما را که همان هدف نهایی کمپین‌تان است، انجام دهد.

تبدیل می‌تواند به هر شکلی باشد!
ممکن است هدف شما این باشد که کاربر فرمی ارسال کند، بخشی از محتوا را دانلود کند و یا خرید کند.
کمپین بازاریابی شما باید بازدیدکنندگان را به مشتری بالقوه تبدیل کند. در نتیجه نرخ تبدیل یا Conversion Rate همان درصد افرادی است که هدف کمپین شما را محقق می‌کند.

استفاده از یک لندینگ پیج یا صفحه فرود کارآمد، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در افزایش نرخ تبدیل دارد. با ثبت نام در لندیک می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان لندینگ پیج دلخواهتان را بسازید و Conversion Rate خود را افزایش دهید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

نیما عمرانی

بعد از اینکه لندینگ پیج خود را در سرویس لندیک آماده کردید، باید آن را به یک دامنه یا زیردامنه متصل و سپس منتشر کنید. اتصال دامنه/زیردامنه در دو بخش انجام می‌شود: ۱. تغییر رکوردهای DNS برای دامنه/ز...

صبا عرب

بازار فروش پوشاک همیشه داغ است؛ به خصوص اگر آخر فصل باشد یا مناسبت خاصی پیش‌رو باشد. فروشنده‌های پوشاک، چه مغازه‌دارها و چه فروشگاه‌های اینترنتی، سعی می‌کنند به روش‌های مختلف توجه مشتریان را جلب کنند...

صبا عرب

روش‌های مختلفی برای معرفی یک رویداد و جذب شرکت کنندگان بیشتر وجود دارد. یکی از روش‌های ساده که می‌توانید از طریق آن بیشترین میزان نرخ تبدیل را داشته باشید، ساخت لندینگ پیج رویداد است. در این مطلب قصد...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر