چگونه فروش محصولاتتان را در دیجی‌کالا افزایش دهید؟

چگونه فروش محصولاتتان را در دیجی‌کالا افزایش دهید؟

فروشنده‌ها همیشه به دنبال راهی برای معرفی بهتر و فروش بیشتر محصولاتشان هستند. مدتی قبل یکی از فروشندگان دیجی‌کالا با ما تماس گرفت و به چالش‌های فروش محصول از طریق دیجی‌کالا اشاره کرد و ما در هموار کردن مسیر فروش به آن‌ها کمک کردیم. امروز می‌خواهیم به این چالش‌ها اشاره کنیم و نتیجه راه حلی که برای این چالش‌ها ارائه کردیم را با شما در میان بگذاریم.

در فضای تبلیغات آنلاین، دیجی‌کالا یکی از محبوب‌ترین سایت‌هایی است که بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای فروش محصولات‌شان از آن استفاده می‌کنند. با وجود این ممکن است فروشندگان علی‌رغم تبلیغ محصولات‌شان در دیجی‌کالا به نتیجه مطلوبی در فروش نرسند و نتوانند سود خود را افزایش دهند.

معمولا وقتی محصولی در دیجی‌کالا تبلیغ و برای فروش عرضه می‌شود در صفحه آن محصول،‌ تعداد قابل توجهی لینک خارجی وجود دارد. به عبارت دیگر در صفحه محصول، در کنار معرفی آن کالا و امکان خرید آن،‌ سایر فروشندگان رقیب و سایر کالاهای مشابه آن محصول هم به کاربران نشان داده می‌شوند؛ این لینک‌های خارجی با ارائه پیشنهادات دیگر احتمال خروج کاربر از صفحه محصول را افزایش می‌دهند. در همین راستا هدایت مستقیم تبلیغات به صفحه محصول در دیجی‌کالا زمانی‌که سایر محصولات رقبا هم در آن معرفی شده‌اند، گزینه مناسبی برای فروشندگان نیست.

با ساخت لندینگ پیج فروش خود را در دیجی کالا افزایش دهید:

یک راه حل مناسب که تاثیر قابل توجهی در افزایش نرخ تبدیل دارد و موجب فروش بیشتر محصول می‌شود،‌ ساخت یک لندینگ پیج برای آن است. به کمک لندینگ پیج تصمیم خرید مشتری در یک پله عقب‌تر اتفاق می‌افتد.

لندینگ پیج یا صفحه فرود، با تمرکز روی یک محصول ساخته می‌شود و با معرفی کالا و اشاره به گارانتی، ویژگی‌ها و مزایای آن،‌ مشتری را به خرید ترغیب می‌کند و در نهایت  دکمه فراخوان یا Call To Action آن، خرید محصول از دیجی‌کالا است. 

به عبارت دیگر اگر فروشنده یک کالا هستید به جای استفاده از صفحه محصول در دیجی‌کالا برای معرفی کالا و قانع کردن مشتری به خرید آن،‌ یک لندینگ پیج بسازید تا با معرفی کامل محصول،‌ کاربر در آن‌جا برای خرید تصمیم بگیرد و در انتها بعد از آنکه تصمیم گرفت محصول شما را خریداری کند، با کلیک روی Call To Action لندینگ پیج، برای خرید محصول از دیجی‌کالا اقدام کند. علاوه بر این برای جلب اعتماد مشتری می‌توانید لوگوی دیجی‌کالا را در کنار دکمه فراخوان عمل صفحه که همان خرید از دیجی‌کالا است قرار دهید و به کاربر این اعتماد را بدهید که قرار است از یک سایت مطمئن  و نام‌آشنا خرید کند.

مقایسه صفحه محصول در دیجی کالا با لندینگ پیج محصول

چرا باید از لندینگ پیج برای معرفی محصول استفاده کنیم؟

مزیت استفاده از لندینگ پیج برای محصول این است که دیگر در این صفحه خبری از لینک‌های خارجی و معرفی محصولات و فروشندگان رقیب نیست؛ بلکه تنها هدف آن معرفی محصول شما و تمرکز روی ویژگی‌ها و نقاط قوت آن است. در لندینگ پیج کاربر به خوبی با محصول مدنظر آشنا می‌شود و به خرید تمایل پیدا می‌کند و در نهایت از تنها لینک موجود در صفحه که همان فراخوان عمل صفحه فرود است برای خرید کالا استفاده می‌کند. در حقیقت لندینگ پیج شبیه خیابان یک طرفه‌ای است که کوچه فرعی ندارد و در طول مسیر مشتری را برای خرید قانع می‌کند و مقصد نهایی آن خرید محصول مورد نظر از طریق Call To Action صفحه  است.

با استفاده از یک لندینگ پیج بدون هدر رفتن بودجه تبلیغات‌تان می‌توانید فروش خود را افزایش دهید و به راحتی سود بیشتری کسب کنید. 

همین حالا شروع کنید:

برای طراحی لندینگ پیج در لندیک ثبت‌نام کنید و به کمک قالب‌های آماده لندینگ پیج، به سادگی صفحه فرود دلخواهتان را بسازید. اگر در زمینه طراحی و ساخت صفحه فرود سوالی دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید. علاوه بر این می‌‌توانید با ثبت سفارش طراحی صفحه فرود‌تان را به ما بسپارید و به راحتی یک لندینگ پیج حرفه‌ای برای محصول‌تان تهیه کنید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

صبا عرب

در این مطلب تصمیم گرفتیم لندینگ پیج «یلدای شگفت‌انگیز» دیجی‌کالا در یلدای ۹۸ را بررسی کنیم تا ببینیم این صفحه چه ویژگی‌هایی دارد. ابتدا به بررسی نقاط قوت لندینگ پیج «یلدای شگفت‌انگیز» ...

صبا عرب

یکی از مهم‌ترین روش‌های بالا بردن رتبه‌ی سایت، داشتن علم سئو و به کار بردن اصول آن در صفحه است. در مطالب گذشته در مورد اهمیت سئو در ساخت لندینگ پیج صحبت کردیم. فراموش نکنید که برای رسیدن به هدف اصلی ...

تحریریه لندیک

در زمان برگزاری یک رویداد نباید از اهمیت تبلیغات غافل شد. این تبلیغات می‌تواند آفلاین و یا آنلاین باشد. یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغات آنلاین‌ در جهت معرفی یک رویداد یا همایش، ساخت صفحه فرود یا لن...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر