دکمه فراخوان عمل یا Call to action چیست؟
دکمه فراخوان یا Call to action یک دکمه و یا متن لینک شدهای در صفحه وبسایت است، که از مخاطب دعوت میکند تا بر روی دکمه یا لینک کلیک کند. Call to action باید یک دکمه بزرگ و واضح باشد تا تو...
بررسی نقاط قوت و ضعف لندینگ پیج «یلدای شگفتانگیز» دیجیکالا
در این مطلب تصمیم گرفتیم لندینگ پیج «یلدای شگفتانگیز» دیجیکالا در یلدای ۹۸ را بررسی کنیم تا ببینیم این صفحه چه ویژگیهایی دارد. ابتدا به بررسی نقاط قوت لندینگ پیج «یلدای شگفتانگیز» ...
نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟
تبدیل یا همان Conversion در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به معنی تبدیل بازدیدکننده به کسی است که عمل مدنظر شما را که همان هدف نهایی کمپینتان است، انجام دهد. تبدیل میتواند به هر شکلی باشد!ممکن است هد...
بررسی نقاط قوت و ضعف لندینگ پیج یلدای زرین پال
لندینگ پیج کمپین یلدای زرین پال را در مجموع یک لندینگ پیج خوب ارزیابی کردیم و خوشحالیم که چنین نتیجهای را از این تیم دوستداشتنی میبینیم. تصمیم گرفتیم ویژگیهای این صفحه را به شما هم نشان دهیم تا ...
بودجهی تبلیغاتتان را هدر ندهید!
در این مقاله میخواهیم یکی از اساسیترین دلایلی که خیلی از کسبوکارها نتیجه مطلوبی از تبلیغات نمیگیرند و کل بودجه تبلیغاتیشان هدر میرود را بررسی کنیم. و در انتها راهکاری به شما میده...
بررسی نقاط قوت و ضعف لندینگ پیج گردهمایی یلداسامیت
برای ساخت لندینگ پیج موفق توجه به جزئیات آن بسیار حیاتی است. چون با افزایش نرخ تبدیل، بازدهی تلاش تبلیغاتی شما را چند برابر میکند و از آن مهمتر، نشاندهندهی احترام به مخاطب شماست. در این مقاله قصد ...
تعداد کاربران لندیک از ۱۰۰۰ گذشت
ما معتقدیم که بخش مهمی از هویت یک کسب و کار موفق را مشتریان آن میسازند. بسیار مفتخریم که با گذشت نه ماه از اولین روزی که در مسیر تولید لندیک قدم گذاشتیم، روزبهروز به تعداد کاربرانم...
بار سنگین ترافیک شب یلدا را به سرورهای لندیک بسپارید!
با نزدیک شدن یلدا بازار کمپینهای دیجیتال، تخفیف و فروش ویژه داغ است. فرصت خوبی است که با ساخت لندینگ پیجهایتان در لندیک، به استقبال روزهای شلوغ و پربازدید پیش رو بروید. سرورهای لندیک میتوانند با...
لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست؟
لندینگ پیج یا صفحه فرود، صفحهای است که به طور خاص، با تمرکز روی یک هدف مارکتینگی و برای یک کمپین بازاریابی طراحی میشود. این صفحه که از سایت اصلی کسب و کار مجزا است، مخاطب را روی یک موضوع متمرکز م...
نقاط قوت و ضعف لندینگ پیج کمپین یلدا همراه اول
برای افزایش نرخ تبدیل از طریق لندینگ پیج، هر قسمت از آن باید با دقت و توجه زیاد ساخته شود. یک روش مفید برای ساخت لندینگ پیج موفق، بررسی نقاط قوت و ضعف سایر لندینگپیجهاست. از آنجا که هر ساله تعداد ب...