۴ قالب لندینگ‌پیج به لندیک اضافه شد

۴ قالب لندینگ‌پیج به لندیک اضافه شد

حتما خبر دارید که قالب‌های جدید برای ساخت صفحه فرود به پنل اضافه شده است. در این پست نگاه کوتاهی به تعدادی از این قالب‌ها خواهیم داشت. 

لندینگ پیج دانلود اپلیکیشن

اولین قالب مربوط به لندینگ‌ پیج دانلود اپلیکیشن است. در این لندینگ‌ پیج به ویژگی‌های مهم اپ اشاره شده است. تیتر ابتدایی این صفحه می‌تواند شعار اپلیکیشن شما باشد. گزینه‌ی مشاهده ی دموی آنلاین هم در صفحه قرار دارد. علاوه بر این با اشاره به آمار نصب و قراردادن اسکرین‌های برگزیده، مخاطب بیشتر به استفاده از اپ ترغیب می‌شود و از طریق همین صفحه می‌تواند آن را دانلود و نصب کند.

لندینگ پیج جذب مشتری

جذب مشتری، هدف هر شرکت یا کسب و کاری است که به ارائه‌ی محصول و یا خدمات می‌پردازد. یکی از مهم‌ترین مواردی که به این مساله کمک می‌کند، داشتن یک صفحه فرود هدفمند برای جذب مشتری است. این لندینگ‌ پیج از بخش‌های مختلفی مانند معرفی رستوران، خدمات آن، ساعات کاری و اطلاعات تماس تشکیل شده است. دکمه‌ی Call to action این لندینگ‌ پیج با رنگ نارنجی و عبارت "همین الان میز رزرو کن" به خوبی توجه مخاطب را جلب می‌کند.

این صفحه فرود هم با هدف جذب مشتری ساخته شده است. اگر در حال برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی هستید این لندینگ‌ پیج بسیار برایتان مفید خواهد بود. در ابتدای صفحه می‌توانید با یک جمله‌ی کوتاه یا یک شعار تبلیغاتی توجه بازدیدکننده‌ها را جلب کنید. علاوه بر این، امکان معرفی دوره و برنامه‌های اجرایی برای شما وجود دارد. بخشی هم برای اشاره به مزیت‌های شرکت در این دوره‌ها و موضوعات آن‌ها در نظر گرفته شده است. حتی می‌توانید تعدادی از نظرات مشتریان را در صفحه قرار دهید و از تجربه‌ای که در مجموعه‌ی شما داشته‌اند بنویسید.  

لندینگ پیج معرفی استارت‌آپ

لندینگ‌ پیج بعدی مناسب معرفی استارت‌آپ‌ها است. در این صفحه بخش‌های کاربردی مختلفی وجود دارد. گزینه‌ی‌ عضویت در همان ابتدای صفحه قرار دارد. پس از آن به ویژگی‌ها و مزایای این استارت‌اپ اشاره می‌کند. در ادامه مراحل کار را در یک بلاک توضیح می دهد و علاوه بر آن بخشی هم برای جدوال قیمت در نظر گرفته است. 

احتمالا فراموش نکرده‌اید که استفاده از این قالب‌ها رایگان است و می‌توانید هرکدام از آن‌ها را به دلخواه خودتان ویرایش کنید. اگر هنوز از لندیک برای ساخت صفحه‌ فرود استفاده نکرده‌اید، همین حالا دست به کار شوید و با چند کلیک ساده، بهترین لندینگ‌ پیج‌ها را بسازید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

یکی از مزایای استفاده از لندیک این است که با عضویت در آن می‌توانید از قالب‌های آماده‌ی لندینگ‌ پیج استفاده کنید. ما برای اهداف تجاری مختلف، قالب لندینگ پیج طراحی کرده‌ایم که می‌توانید آن ‌ها را با تو...

مسعود گروسیان

اگه اهل گیم و بازی‌های رایانه‌ای باشید حتما نام رویداد سالانه آپارات گیم را شنیده‌اید. سال گذشته رقابت استریم گیم با استقبال خیلی خوبی مواجه شده بود و آپارات امسال می‌خواست علاوه‌بر برگزاری دومین دور...

مسعود گروسیان

سلام به همگی،شنبه این هفته را با یک خبر خوب شروع می‌کنیم. امروز ۴ لندینگ‌پیج تازه به پنل لندیک اضافه شد. حتما دیگر می‌دانید استفاده از لندینگ‌پیج‌ها در لندیک کاملا رایگان است و به راحتی می‌توانید با ...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر