یک قالب لندینگ پیج کمپین‌های مسابقه به لندیک اضافه شد

یک قالب لندینگ پیج کمپین‌های مسابقه به لندیک اضافه شد

یکی از مزیت‌های لندیک این است که علاوه‌بر امکان طراحی صفر تا صد صفحه فرود دلخواهتان، در آن به مجموعه متنوعی از قالب‌های آماده لندینگ پیج دسترسی دارید که می‌توانید با توجه به نیاز و اهدافتان از آن‌ها استفاده کنید.

اگر قصد دارید مسابقه‌ای برگزار کنید و در حال برنامه‌ریزی برای یک کمپین با محوریت مسابقه هستید، حتما از خبر اضافه شدن یک قالب جدید برای کمپین‌های مسابقه به پنل لندیک، خوشحال می‌شوید.

این قالب کاربردی از چند بلاک اصلی برای معرفی جایزه، درج ویدیو، توضیح مراحل شرکت در مسابقه و دکمه فراخوان عمل تشکیل شده است. در بخش ابتدایی این قالب، می‌توانید تصویری از جایزه مسابقه را قرار دهید و با یک عنوان و زیرعنوان جذاب، توجه مخاطب را جلب و او را با کلیت مسابقه آشنا کنید.

در ادامه می‌توانید با قراردادن یک ویدیوی معرفی کمپین از آپارات، جریان مسابقه را در یک دقیقه برای مخاطب توضیح دهید و داستان مسابقه خود را تعریف کنید.

در این قالب لندینگ پیج، یک بلاک هم برای معرفی مراحل شرکت در مسابقه در نظر گرفته شده است که به شما کمک می‌کند تا به خوبی مراحل انجام مسابقه و نحوه شرکت در آن را برای کاربران شرح دهید.

 بعد از توضیح مراحل مسابقه یا نحوه قرعه‌کشی، علاوه بر ذکر مهلت، از یک دکمه فراخوان عمل هم استفاده شده است که مخاطبان را به شروع مسابقه دعوت می‌کند.

یکی از بلاک‌های کاربردی این قالب آماده لندینگ پیج که به جلب اعتماد مخاطبان کمک می‌کند، بلاک معرفی حامیان کمپین است. در این بلاک می‌توانید حامیان مالی و رسانه‌ای کمپین را با قرار دادن لوگو و ذکر نام آن‌ها معرفی کنید.

در نهایت می‌توانید برنده‌های مسابقه را هم در یک بلاک معرفی کنید و مهم‌تر از آن، مجددا با یک دکمه فراخوان عمل یا Call To Action کاربران را به شرکت در مسابقه دعوت کنید.

همین حالا شروع کنید

اگر هنوز برای کمپین‌ها، مسابقه‌ها و قرعه‌کشی‌هایتان لندینگ پیج طراحی نکرده‌اید، همین حالا با ثبت‌نام در لندیک ساخت لندینگ پیج دلخواهتان را شروع کنید و به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان صفحه فرود حرفه‌ای خود را طراحی کنید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

مسعود گروسیان

اگه اهل گیم و بازی‌های رایانه‌ای باشید حتما نام رویداد سالانه آپارات گیم را شنیده‌اید. سال گذشته رقابت استریم گیم با استقبال خیلی خوبی مواجه شده بود و آپارات امسال می‌خواست علاوه‌بر برگزاری دومین دور...

تحریریه لندیک

لندیک با ابزار مانیتورینگی که در اختیارتان قرار می‌دهد به شما در ساخت لندینگ پیج کمک می‌کند. در این مدت، قابلیت‌ها و امکانات کاربردی زیادی به لندیک اضافه شده است. یکی از مواردی که همواره در حال بروز...

تحریریه لندیک

تا امروز تلاش کردیم هر ماه چند قالب لندینگ پیج جدید و مناسبتی به لندیک اضافه کنیم. همان‌طور که همیشه گفته‌ایم، استفاده از این قالب‌ها رایگان است و شما با ابزار ادیتور لندیک می‌توانید آن‌ها را با توجه...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر