کمپین مشترک یلدای لندیک با چند سرویس SaaS خوب دیگر…

کمپین مشترک یلدای لندیک با چند سرویس SaaS خوب دیگر…

کمتر از یک هفته به شب یلدای ۱۳۹۹ مانده و در این پست می‌خوایم از سومین سورپرایز آذر ماه لندیک برای‌تان بگوییم. کمپین تبلیغاتی تخفیف شب یلدا امسال به خاطر کرونا، نه صرفا برای تبلیغات که برای حمایت از همدیگر شرایط ویژه‌ای را پدید آورده است.

ما به اتفاق دوستان خوب دیگرمان تصمیم گرفتیم اولین قدم را خودمان برداریم. حتما می‌دانید کسب‌وکارهای SaaS ذاتا ساخته‌ شده‌اند تا بتوانند خدماتشان را ارزان‌تر و مقیاس‌پذیرتر از روش‌های سنتی ارائه کنند. اما برای همه ما مهم بود که در کنار هم شرایطی فراهم بیاوریم که حتی چند قدم آسان‌تر و ارزان‌تر از قبل در دسترس کاربران‌مان باشیم.

در این کمپین مشترک تیم‌های ایمبر (سرویس چت) و هانتانا (سرویس دریافت بازخورد و ...) زحمت برگزاری کمپین را کشیدند و ما و دوستان دیگری چون پی‌پینگ (سرویس درگاه پرداخت آنلاین)، پاکت (سرویس ارسال ایمیل)، دفتر شما (خدمات دفتر مجازی) و وینداد(دسترسی به انواع قراردادها) هم همراه‌شان شدیم. حالا از شما دعوت می‌کنم به لندینگ پیج تخفیف شب یلدا مراجعه کنید تا پیشنهادهای جذاب این کسب‌وکارها را ببنید و در صورت نیاز و علاقه از آن‌ها استفاده کنید.

مشاهده کمپین کسب‌وکارهای اشتراک SaaS

پ‌ن ۱: اولین سورپرایز چی بود؟ وبینار مشترک با مدیااد در مورد ساختار بهینه‌ی لندینگ پیج‌های شب یلدا. وبینار آخر هفته‌ی گذشته برگزار شد، اما بزودی ویدئوش رو در وبلاگ هم منتشر می‌کنیم.
پ‌ن ۲: دومینش چی بود؟ یک قالب لندینگ پیج (صفحه فرود) یلدایی مناسب برای فروش ویژه به پنل اضافه شده و امیدواریم ازش استفاده کنید.

مسعود گروسیان در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

مسعود گروسیان

دوستان خوب من سلام،در پست وبلاگ امروز می‌خواهم ۲ خبر خوب به شما بدهم. اول ۹+۱ ابزار کاربردی که می‌تواند در توسعه کسب‌وکار اینترنتی شما کمک‌تان کند. اما قرار نیست این پست، یک معرفی ساده باشد. و خبر خو...

مسعود گروسیان

روز به روز با پشتیبانی، حمایت و محبت شما بزرگتر و کارآمدتر می‌شویم. امروز از رکورد ۲۲۲۲ لندینگ پیج (صفحه فرود) روی سرورهای لندیک گذشتیم و به روزهای آینده امیدوارتر و خوش‌بین‌تر می‌شویم. ...

مسعود گروسیان

۴ ماه تا رسیدن به همین لحظه، لحظه‌ی نوشتن این مطلب، یعنی لانچ نسخه بتای لندیک ثانیه‌شماری کردیم. روز سوم نوروز امسال بود که با همه‌ی بچه‌ها در استودیو دور هم جمع شدیم و ماجراجویی جدیدمان را آغاز کردی...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر