معرفی ۵ قالب لندینگ‌ پیج

معرفی ۵ قالب لندینگ‌ پیج

تا امروز تلاش کردیم هر ماه چند قالب لندینگ پیج جدید و مناسبتی به لندیک اضافه کنیم. همان‌طور که همیشه گفته‌ایم، استفاده از این قالب‌ها رایگان است و شما با ابزار ادیتور لندیک می‌توانید آن‌ها را با توجه به نیازتان تغییر دهید. علاوه بر این، بیش از ۱۰۰ بلاک آماده طراحی کردیم که از طریق گزینه‌ی تنظیمات بلاک، می‌توانید آن‌ها را ویرایش کنید. 

در ادامه چند نمونه از قالب‌های آماده را به شما معرفی می‌کنیم:

لندینگ‌ پیج جذب مشتری

هدر این لندینگ پیجکه با هدف جذب مشتری طراحی شده است، به معرفی شرکت می‌پردازد. پس ازآن، بلاکی برای معرفی خدمات وجود دارد و در ادامه توضیحات بیشتری از کار شرکت ارائه کرده است. در نهایت بخشی هم برای نظرات مشتریان در نظر گرفته شده است.

این لندینگ پیج هم برای جذب مشتری مناسب است و با فرض اینکه شما کتابی برای ارائه به مخاطبان دارید طراحی شده است. در یک بلاک فصل‌های مختلف کتاب معرفی شده است و بخشی هم برای نظرات مشتریان وجود دارد. فراموش نکنید که می‌توانید هر بخش از این لندینگ‌ پیج را تغییر دهید و با توجه به نیازتان از آن استفاده کنید.

لندینگ‌ پیج دانلود اپلیکیشن

همانطور که می‌بینید این صفحه‌ی فرود که برای دانلود اپلیکیشن است، ظاهر ساده و جذابی دارد. صفحات مختلف اپلیکیشن را نشان می‌دهد و حاوی توضیحاتی درباره‌ی ویژگی‌های اپ است. از همه مهم‌تر گزینه‌ای هم برای دریافت لینک دانلود در نظر گرفته شده است.

لندینگ‌ پیج معرفی رویداد

لندینگ‌ پیج بعدی، مناسب معرفی رویداد است. علی‌رغم ظاهر ساده‌ای که دارد می‌تواند بازدیدکننده را تحت تاثیر قرار دهد و رنگ سفید پس‌زمینه، زیبایی آن را افزایش داده است. علاوه بر این از گزینه‌ی تهیه‌ی بلیت غافل نشده و برای آشنایی بیشتر مخاطبان، بخشی را هم به معرفی میزبان اختصاص داده است.

لندینگ‌ پیج معرفی اشخاص

در هدر این لندینگ‌ پیج که مربوط به معرفی اشخاص است، جمله‌ی "به کسب و کار خود رونق دهید" قرار گرفته است که به جلب توجه مخاطب کمک می‌کند. پس از آن توضیحاتی درباره‌ی شخص ارائه شده است و به مزایای همکاری با او اشاره کرده است. علاوه بر این با معرفی شرکت‌های طرف قرارداد سعی کرده تا اعتبار خود را افزایش دهد و اعتماد بازدیدکنندگان را به دست آورد. مثل همیشه در انتها برخی از تجربه‌های مشتریان را نیز بیان کرده است.

حتما می‌دانید که برای طراحی صفحه‌ی فرود دلخواهتان علاوه بر استفاده از قالب‌ها و بلاک‌های آماده، می‌توانید از بلاک‌های خالی استفاده کنید و صفر تا صد آن را با سلیقه‌ی خودتان بسازید. اگر هنوز تجربه‌ی کار با لندیک را ندارید، همین حالا در آن ثبت نام کنید، از امکانات‌ رایگانش استفاده کنید و با نظراتتان به ما در بهبود آن کمک کنید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

به تازگی یک قالب جدید لندینگ پیج به مجموعه قالب‌های آماده لندیک اضافه شده است. این قالب کاربردی برای فروش ویژه، معرفی محصول و همکاری در فروش یا Affiliation دیجی‌کالا مناسب است. در ادامه با این قالب آ...

تحریریه لندیک

یکی از مزایای استفاده از لندیک این است که با عضویت در آن می‌توانید از قالب‌های آماده‌ی لندینگ‌ پیج استفاده کنید. ما برای اهداف تجاری مختلف، قالب لندینگ پیج طراحی کرده‌ایم که می‌توانید آن ‌ها را با تو...

صبا عرب

مجید طراح خلاق تیم ماست که همیشه با ایده‌های خاص و متفاوتش همه را سورپرایز می‌کند. به‌تازگی قالبی جدید برای معرفی رویداد طراحی کرده که به شما کمک می‌کند به بهترین شکل رویداد خود را توصیف کنید. ب...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر