معرفی ۱۰ بلاک در لندیک برای ساخت لندینگ پیج

معرفی ۱۰ بلاک در لندیک برای ساخت لندینگ پیج

در پنل لندیک علاوه بر قالب‌های از پیش طراحی شده، می‌توانید به مجموعه متنوعی از بلاک‌های آماده هم دسترسی داشته باشید. بلاک‌ها ساختمان و چارچوب اصلی لندینگ پیج‌ شما را می‌سازند و به شما کمک می‌کنند تا به سادگی صفحه فرود دلخواهتان را بسازید. در ادامه با چند بلاک موجود در پنل لندیک آشنا می‌شویم.

بلاک مراحل کار

یکی از بلاک‌های مهم و کاربردی‌ که در لندینگ‌ پیج‌هایی مانند لندینگ پیج دانلود اپلیکیشن می‌توانید از آن استفاده کنید، بلاک مراحل کار است. با استفاده از این دسته از بلاک‌ها می‌توانید مراحل انجام یک کار مانند مراحل دانلود و کار با یک اپلیکیشن یا مراحل ثبت نام در یک رویداد یا شرکت در یک مسابقه را توضیح دهید.

بلاک گالری تصاویر و محصولات

اگر قصد دارید با استفاده از لندینگ پیج، محصولی برای فروش ارائه کنید، حتما به یکی از این بلاک‌ها نیاز دارید. برای معرفی محصولات‌تان می‌توانید از این بلاک‌ها استفاده کنید.

بلاک توصیف

بلاک توصیفات،‌ برای توصیف و معرفی محصولات و خدمات مناسب است. می‌توانید از این بلاک‌ها برای معرفی کلی کسب و کارتان، محصول و یا خدمتی که ارائه می‌کنید استفاده کنید. 

بلاک جداول قیمت 

برای اعلام قیمت محصولات و خدمات‌تان می‌توانید از این بلاک‌ها استفاده کنید. 

بلاک Call to Action

  Call to Action یا فراخوان عمل،‌ از مخاطب می‌خواهد تا کاری را انجام دهد و این کار همان هدف نهایی لندینگ پیج شما است. در پنل لندیک می‌توانید به بلاک‌های متنوعی که برای CTA طراحی شده‌اند دسترسی داشته باشید.

فراموش نکنید که می‌توانید به راحتی متن‌ها، رنگ‌ها و هر یک از اجزای این بلاک‌ها را تغییر دهید و با توجه به نیازتان از آن‌ها استفاده کنید. 

همین حالا در لندیک ثبت نام کنید و با کمک بلاک‌ها و قالب‌های آماده‌ی آن، لندینگ پیج دلخواهتان را بسازید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

مسعود گروسیان

ما همیشه به رشد آهسته و پیوسته معتقد بودیم. از همان زمانی که اولین تلاش‌ها برای استودیو و حالا اولین محصول‌مان یعنی لندیک شکل گرفت. برایمان مهم است که تکیه‌گاه باشیم و گره از مشکلات باز کنیم. و حالا ...

مسعود گروسیان

کمتر از یک هفته به شب یلدای ۱۳۹۹ مانده و در این پست می‌خوایم از سومین سورپرایز آذر ماه لندیک برای‌تان بگوییم. کمپین تبلیغاتی تخفیف شب یلدا امسال به خاطر کرونا، نه صرفا برای تبلیغات که برای حمایت از ه...

تحریریه لندیک

ما معتقدیم که بخش مهمی از هویت  یک کسب و کار موفق را مشتریان آن می‌سازند.  بسیار مفتخریم که با گذشت نه ماه از اولین روزی که در مسیر تولید لندیک قدم گذاشتیم، روز‌به‌روز به تعداد کاربران‌م...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر