مسابقه جذب مشتری بالقوه (lead) پاییز (تا پایان آذر ماه)

مسابقه جذب مشتری بالقوه (lead) پاییز (تا پایان آذر ماه)

تا پایان آذر ماه یک مسابقه جذاب جذب مشتری داریم! شکی نداریم که همه دارند حسابی تلاش می‌کنند و از مشاورها و ادنتورک‌های مختلف برای جذب مشتری و توسعه کسب و کارشان کمک می‌کنید. حالا ما هم تصمیم گرفتیم هم برای اینکه نشاط بیشتری به این تلاش‌ها بدهیم و هم فضایی برای انتقال تجربه و دانش ایجاد کنیم یک مسابقه عجیب، غیرتکراری و جالب داشته باشیم! بله بله در ادامه توضیح می‌دهم داستان از چه قرار است:

قوانین مسابقه پاییزی لندیک

در مسابقه جذب لید (همان سرنخ یا مشتری بالقوه) لندیک، همه‌ی کمپین های تبلیغات دیجیتال و لندینگ پیج های پاییز را در نظر می‌گیریم (یعنی زمان انتشار این صفحات فرود باید در مهر، آبان و آذر باشد). هر کاربری که در این مدت توانسته باشد تعداد بیشتری مشتری بالقوه یا لید جذب کند برنده این مسابقه است.

* مطالعه مقاله چرا نرخ تبدیل لندینگ پیج ما پایین است؟ ۲ دلیل بسیار مهم پیشنهاد می‌شود.

جایزه مسابقه لندینگ پیج برگزیده

  • برنده یک لندینگ پیج یک ماهه رایگان هدیه می‌گیرد + مشاوره رایگان طراحی (یعنی یکی از لندینگ پیج هایشان توسط تیم طراحی لندیک بازبینی و از لحاظ بصری بهبود داده می‌شود)
  • یک مصاحبه متنی هم ترتیب می‌دهیم و از ایشان هم در مورد کسب و کار و هم در مورد کارهایی که برای موفقیت کمپین تبلیغاتی دیجیتال انجام داده می‌پرسیم.

با این کار سه اتفاق خوب می‌افتد:
۱. به اشتراک گذاری تجربه و دانش باعث می‌شود همه در کنار هم رشد کنیم و در کمپین‌های بعدی خلاق‌تر، موثرتر و هوشمندانه‌تر از قبل تبلیغات کنیم.
۲. خود کسب و کار شما به همه کاربران خوب لندیک معرفی می‌شود.
۳. از شبکه تبلیغاتی‌ای (ادنتورک) هم که مسئول افزایش ترافیک لندینگ پیج بودند تقدیر می‌کنیم و به این شکل کاربران دیگرمان می‌توانند از خدمات ایشان استفاده کنند و نتیجه مطلوب بگیرند.

حالا می‌خواهید سری به صفحه مدیریت لید لندینگ پیج‌تان بزنید؟ ورود به پنل لندیک

منتظر پست بعدی ما باشید.

مسعود گروسیان در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

مسعود گروسیان

همین چند پست پیش‌تر بود که در مورد جشنواره جذب مشتری لندیک برای‌تان نوشتیم. برای ما مهم است که آرام آرام اکوسیستم کوچکی بین کسب و کارهای فعال در لندیک که در حال حاضر شمار آن از ۳۰۰۰ هم بیشتر شده ایجا...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر
  1. مدیااد؛ برنده جشنواره جذب مشتری لندیک | بلاگ لندیک

    […] 25 آذر ماه 1399 مسعود گروسیان […]