مدیااد؛ برنده جشنواره جذب مشتری لندیک

مدیااد؛ برنده جشنواره جذب مشتری لندیک

همین چند پست پیش‌تر بود که در مورد جشنواره جذب مشتری لندیک برای‌تان نوشتیم. برای ما مهم است که آرام آرام اکوسیستم کوچکی بین کسب و کارهای فعال در لندیک که در حال حاضر شمار آن از ۳۰۰۰ هم بیشتر شده ایجاد کنیم. هدف ما ساخت ابزارهایی است که کار تبلیغات دیجیتال یا بهتر بگوییم موفقیت کسب و کارها را در فضای آنلاین آسان کند. اما می‌دانیم تا کسانی نباشند که از این ابزارها به بهترین و خلاقانه‌ترین شکل استفاده کنند عملا راه به جایی نمی‌بریم. بنابراین در نقطه‌ای ایستاده‌ایم تا موفقیت خودمان هم در گرو موفقیت شما باشد.

تا این لحظه کاربران لندیک، بیش از ۳۰ هزار مشتری بالقوه (Lead) برای کسب و کارشان جذب کرده‌اند و مفتخریم اعلام کنیم که مدیااد با جذب بیش از ۵ هزار مشتری بالقوه (فقط در پاییز) نفر اول در اولین جشنواره جذب مشتری لندیک شد.

به همین مناسبت با خانم آرزو احمدی مدیر توسعه کسب و کار مدیااد یک مصاحبه ترتیب دادیم و امیدوارم از خواندن آن لذت ببرید.

۱. لطفا خودتان را معرفی کنید

سلام، مدیااد یک پلتفرم تبلیغات کلیکی هست که به طور خاص بر روی تبلیغات همسان تمرکز داره. به نوعی می‌شود گفت واسطه‌ای بین تبلیغ‌دهنده‌ها و ناشرین (وبسایت‌ها) است و کار تبلیغات رو برای این دو گروه ساده‌تر کرده.

۲. شما ادنتورک بزرگی هستید و این سوال برایم پیش آمده که لندیک دقیقا کجای کسب‌وکار شما قرار دارد؟

یکی از ملزومات ساخت کمپین تبلیغاتی در مدیااد، داشتن لندینگ پیج مناسب است. این موضوع برای بسیاری از تبلیغ‌دهنده‌‌ها موضوع چالش برانگیزی محسوب میشه که بتونن در زمان کوتاه، یک لندینگ پیج استاندارد و با کیفیت طراحی کنن. اینجا دقیقا جایی است که ما از لندیک برای رفع نیاز مشتری‌هامون کمک میگیریم.
خوب است اضافه کنم ما برای اینکه به مشتریان‌مان خدمات چابک‌تری ارائه کنیم سرویس جدیدی را به نام مدیالند راه‌اندازی کردیم.

۳. از مدیالند برایمان بیشتر بگویید. چه کار می‌کند و دقیقا چه مشکلی از مشتریانتان را حل می‌کند؟

مدیالند یک سرویس جدید در دل مدیااد است که به تازگی رونمایی کردیم و با استقبال خوبی مواجه شده. این سرویس برای مشتریانی که هدف  اونها از تبلیغات، جمع آوری لید یا سرنخ است، بسیار کارآمد است. به عنوان مثال فرض کنید شما یک پزشک در حوزه زیبایی هستید و هدف شما جمع‌آوری شماره تلفن افرادی ست که علاقه‌مند به دریافت خدمات از شما هستند، ما در مدیالند، یک لندینگ پیج مخصوص شما میسازیم و تبلیغات شما را بر روی بیش از ۷۰۰ سایت باکیفیت ایران نمایش می دهیم و از این طریق افراد علاقه‌مند وارد لندینگ پیج شما شده و شماره خود را وارد می‌کنند. شما این امکان رو دارید که هر لحظه از شبانه‌روز به این شماره‌ها دسترسی داشته باشید.

۲ نکته قابل توجه در این سرویس  وجود دارد:

  • اول این که شما هیچ نیازی به دانش برنامه‌نویسی ندارید و ۰ تا ۱۰۰ ماجرا را مدیالند انجام می‌دهد.
  • پس از یک دوره تست کوتاه، شما تنها به ازای نتیجه هزینه پرداخت می کنید، یعنی مثلا به ازای هر شماره تلفن!

مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم: بازاریابی یا تبلیغات عملکرد محور چیست؟

۴. شما در این مدت کوتاه بیش از ۱۰ هزار لید جذب کرده‌اید! چه ساختار سازمانی یا تیمی پشت مدیالند قرار دارد؟

همانطور که قبلا اشاره کردم، مدیالند در دل مدیااد شکل گرفته و چیزی جدا از  ساختار فعلی ما نیست. در پاسخ به سوال شما میتوان گفت تیم پشتیبانی مشتریان و تیم کمپین مدیااد، این کمپین‌ها را پیش میبرند و یکی از همکاران ما در واحد توسعه کسب و کار در حال حاضر ، موارد کلی در این سرویس جدید را رهبری میکند. در مجموع میتوان گفت، ۱۳ نفر از همکاران ما به طور مستقیم و غیرمستقیم در پشتیبانی و رشد سرویس مدیالند دخیل هستند.

۵. از تبلیغات عملکرد محور صحبت کردید. لطفا در این باره برایمان بیشتر توضیح دهید

تبلیغ‌دهنده‌ها همواره تمایل دارند که به جای هزینه به ازای کلیک یا نمایش، به ازای خرید، ثبت نام و ...  مواردی که کاربر را به یک اکشن خاص میرساند، هزینه پرداخت کنند. این امکان در مدیااد فراهم است و با آغوش باز از اینکه به ازای نتیجه با تبلیغ‌دهنده کار کنیم استقبال می‌کنیم. تنها کافیست یک دوره تست و با بودجه محدود به صورت کلیکی با مدیااد کار کنند و بعد متناسب با نتیجه دوران تست،  بر روی اکشن مورد نظر و هزینه آن توافق صورت میگیرد. همانطور که قبلا هم اشاره کردم، تنها به ازای شماره تلفن‌ یا هر اکشن دیگری که مد نظر هست، هزینه پرداخت می‌کنند.
نکته قابل توجه دیگر برای مشتریان مدیالند این است که ما لندینگ پیج را به رایگان و توسط خودمان برای ایشان طراحی می‌کنیم و تنها هزینه تبلیغات از مشتری دریافت میشود.

۶. و اگر فقط بخواهید یک امکان جدید به لندیک اضافه شود

ما اد نتورک هستیم و آنچه برای ما اهمیت بالایی دارد، بالابردن کیفیت لیدها (شماره تماس‌ها یا لیدهای جمع‌آوری شده) و در نتیجه بالا رفتن رضایت مشتری است. این کار از طریق نمایش utm های ست شده بر روی لینک‌ها امکان‌پذیر است. به گونه‌ای که ما بتوانیم عملکرد هر یک از وبسایت‌های ناشر را بررسی کرده و کمپین را بهینه‌سازی کنیم. در حال حاضر این موضوع، دغدغه بزرگ و اصلی ما محسوب می‌شود.

۷. تا حالا چه تجربه‌ای در تعامل با تیم لندیک داشتید؟

در یک کلمه، بسیار عالی!
پشتیبانی بچه‌های لندیک و انعطاف اونها در کار مثال‌زدنی هست و به شخصه کلی تعریف شما را همه جا کردهام و برایتان آرزوی موفقیت میکنم.

خب مصاحبه ما به پایان رسید و امیدوارم تجربه مدیااد برای شما الهام‌بخش و کمک‌کننده باشد. حالا به نظرم تماشای ویدئوی زیر خالی از لطف نباشد. مدیالند در لندینگ پیج معرفی خدماتش با این ویدئو به استقبال کاربرانش می‌رود.

اگر هم به هر شکلی فکر می‌کنید استفاده از سرویس مدیالند برای کسب و کار شما مناسب است یا حتی اگر جواب این سوال را نمی‌دانید از طریق لینک زیر می‌توانید از کارشناسان مدیااد به طور اختصاصی برای کسب و کار خود مشاوره بگیرید:

مسعود گروسیان در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

مسعود گروسیان

تا پایان آذر ماه یک مسابقه جذاب جذب مشتری داریم! شکی نداریم که همه دارند حسابی تلاش می‌کنند و از مشاورها و ادنتورک‌های مختلف برای جذب مشتری و توسعه کسب و کارشان کمک می‌کنید. حالا ما هم تصمیم گرفتیم ه...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر