بازاریابی عملکرد یا Performance marketing چیست؟

بازاریابی عملکرد یا Performance marketing چیست؟

بازاریابی عملکرد یا Performance marketing نوعی از تبلیغات آنلاین است که بر پایه بازگشت سرمایه بنا شده است.

در این نوع از تبلیغات، تبلیغ دهنده زمانی هزینه‌ تبلیغ را به شرکت تبلیغاتی پرداخت می‌کند که یک هدف مشخص محقق شود؛ این هدف ممکن است فروش، جذب مشتری بالقوه، تعداد بازدید،‌ کلیک و یا هر چیز دیگر باشد.

اگر در زمینه بازاریابی دیجیتال و یا نحوه کار با لندیک سوالی دارید، می‌توانید از تیم پشتیبانی ما کمک بگیرید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

برای معرفی و افزایش دانلود اپلیکیشن راه‌های زیادی وجود دارد. کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت و یا اپ‌استور با اپلیکیشن‌ شما آشنا شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش دانلود اپلیکیشن، ساخت لندینگ ...

تحریریه لندیک

CPI یا هزینه به ازای نصب، نوعی از محاسبه هزینه تبلیغات آنلاین برای اپلیکیشن‌ها است که در آن هزینه تبلیغ به ازای هر‌بار نصب اپلیکیشن پرداخت می‌شود. CPI با CPD یا همان هزینه به ازای دانلود تفاوت دارد؛ ...

تحریریه لندیک

حالا که در ابتدای سال ۹۹ هستیم خوب است قبل از آنکه در مسیر رشد کسب و کارمان در این سال شروع به دویدن کنیم، چند لحظه‌ای بایستیم، به مسیری که در سال ۹۸ از آن عبور کردیم نگاهی داشته باشیم و به سه نکته م...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر