مدیریت لید (مشتری بالقوه) دقیقتر از گذشته
لندیک یک لندینگ پیج ساز پویا و زندهست! برایمان بینهایت مهم است دائما بهترش کنیم و با اتفاقهای تازه حسابی خوشحالتان کنیم. امروز هم میخواهیم در مورد یک امکان (Feature) جدید در بخش مدیریت لید، سرنخ یا مشتریان بالقوه برایتان صحبت کنیم. خب بریم سر اصل مطلب...
قبلا در مطلب معرفی امکانات جدید مدیریت مشتریان بالقوه از امکانات متنوع برای مدیریت و فیلترکردن و همچنین به صورت فایل اکسل خروجی گرفتن از اطلاعات مشتریان صحبت کرده بودیم.
اما حالا چطور دقیقتر شده؟
فیلتر بازه زمانی قبلا به صورت از ابتدا، از دیروز تا این لحظه، ۷ روز و ۳۰ روز گذشته بود. این نوع بازههای زمانی مشخص، سرعت بررسی ما را افزایش میدهند. اما گاهی هم پیش میآید میخواهیم بازه زمانی مثلا یک کمپین تبلیغاتی خاص را نظر بگیریم یا با نظم و ترتیب دیگری خروجی اطلاعات کاربران را به تیم فروش یا مشتری آژانس تبلیغاتیمان تحویل دهیم.
و به این شکل بود که امکان فیلتر لیدها بر اساس بازه زمانی از یک تاریخ دقیق تا یک تاریخ دقیق دیگر در پنل لندیک فراهم شد.
در ادامه بخشهایی از پنل کاربری لندیک را نشانتان خواهم داد:
خب حالا وقت اینست که به صفحه تنظیمات لندینگ پیج، بخش مدیریت لیدها بروید و این امکان تازه را امتحان کنید. اگر هم تا این لحظه لندینگ پیج (صفحه فرود) نساختهاید بدانید که شروع کار هم سادهست و هم رایگان. با ثبتنام در لندیک یک اعتبار ۱۴ روزه رایگان به شما هدیه میکنیم که میتوانید اولین کمپین تبلیغاتی جذب مشتری یا لید خود را شروع کنید.
شروع ساخت لندینگ پیج رایگان