لندیک یک ساله شد

لندیک یک ساله شد

یک سال از آن روزی که بذر لندیک را در استودیو گروسیان کاشتیم می‌‌‌‌‌گذرد. لندیک از یک بهار، ‌یک تابستان، یک پاییز و یک زمستان عبور کرده و امروز درخت سبز و زنده‌ای است که در باغچه ما نفس می‌کشد. 

از همان زمانی که برای ساخت لندیک آستین‌‌‌‌هایمان را بالا زدیم می‌‌‌دانستیم که مسیر پیش‌رو فراز و نشیب‌‌‌‌های زیادی دارد اما همیشه امیدوار بودیم و هرگز از نفس نیفتادیم. 

لندیک در حالی یک ساله می‌شود که بیش از ۱۶۵۰ کاربر همراه آن هستند و ۱۵۹۹ لندینگ پیج در دل آن ساخته شده است.

لندیک جرقه کوچکی بود که بزرگ و شعله‌ور شد و در نهایت قلب ما و تمام همراهانش را که در دور این آتش نشسته‌‌اند گرم و روشن کرد.

حالا در میانه راه ایستاده‌ایم؛ به پشت سر و جاده‌‌ای که از آن عبور کرده‌‌‌ایم و به روبرو و مسیر پیش‌رویمان نگاه می‌‌کنیم و به محصول کوچک‌مان که با همراهی شما جان گرفت و بزرگ شد، بسیار مفتخریم.

در جشن یک‌‌‌‌ سالگی لندیک،‌ چشم‌‌هایمان را می‌بندیم، برای تمام  کسب و کارهای ایران آرزوی موفقیت می‌‌کنیم و شمع یک سالگی‌ را در کنار شما خاموش می‌کنیم.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

مسعود گروسیان

خیلی وقت‌ها از دوستان‌مان می‌شنویم که مسعود همه این حرف‌ها درست! اما ما آخرش نفهمیدم داستان لندینگ پیج چیست. یعنی می‌دانیم یک صفحه متمرکز که یک هدف مشخص دارد و فلان و بعمان. اما به مفهومش مسلط نیستیم...

مسعود گروسیان

روز به روز با پشتیبانی، حمایت و محبت شما بزرگتر و کارآمدتر می‌شویم. امروز از رکورد ۲۲۲۲ لندینگ پیج (صفحه فرود) روی سرورهای لندیک گذشتیم و به روزهای آینده امیدوارتر و خوش‌بین‌تر می‌شویم. ...

صبا عرب

چیزی از افزودن امکان خرید اعتبار برای انتشار لندینگ پیج نگذشته بود که اولین خرید لندینگ پیج در لندیک ثبت شد. تجربه‌ی شیرین اولین فروش لندیک برای تیم ما شروعی است به سمت پیشرفت‌های بیشتر و قدم به قدم ...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر