افزوده شدن قابلیت تغییر اندازه یا Resize به ادیتور لندیک

افزوده شدن قابلیت تغییر اندازه یا Resize به ادیتور لندیک

دنیا چه‌طور بود اگر می‌توانستیم ابعاد و اندازه‌ی هر چیزی را تغییر دهیم؟ احتمالا خانه‌ی کوچکمان را بزرگ‌تر می‌کردیم یا سایز لباس‌هایی را که دیگر اندازه‌یمان نبودند تغییر می‌دادیم. خبر خوب این است که در دنیای لندیک، ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم. در ادیتور لندیک هر چیزی قابلیت تغییر اندازه یا Resize دارد و می‌توانید به راحتی صفحه‌ فرود دلخواهتان را بسازید. در ادامه به طور کوتاه جزئیات این قابلیت را برایتان توضیح می‌دهیم:

امکان تغییر ابعاد عکس‌ها

صفحه‌ فرود

شما به راحتی می‌توانید ابعاد عکس‌ را تغییر دهید و نحوه‌ی قرارگیری عکس در داخل قاب را تنظیم کنید. علاوه بر این، به زودی این امکان را فراهم می‌کنیم تا ‌بتوانید عکس را مشابه حالتی که در Adobe XD و Sketch وجود دارد، در قاب Drag کنید. 

امکان تغییر ابعاد عنوان‌ها و متن‌ها

صفحه‌ فرود

علاوه بر عکس‌‌ها، امکان تغییر ابعاد عنوان‌ها و متن‌ها نیز وجود دارد. به همین بهانه، خبر خوب دیگری هم برایتان داریم. به زودی تنظیمات متن بروزرسانی می‌شود و امکانات بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. 

امکان تغییر ابعاد دکمه‌ها

صفحه‌ فرود

می‌توانید با خیال راحت هرچه که دوست دارید در داخل دکمه‌ای که در صفحه قرار داده‌اید بنویسید. زیرا اندازه و ابعاد دکمه‌ به طور خودکار با متن هماهنگ می‌شود و اگر طول متن زیاد باشد دکمه دوخطی نمی‌شود.

امکان تغییر ابعاد شکل‌ها

صفحه‌ فرود

این  مورد یکی از بخش‌های جذابی است که به صفحه‌ی فرودتان تنوع و زیبایی بیش‌تری می‌دهد. شما می‌توانید ابعاد شکل‌های مربع، مستطیل و دایره را تغییر دهید و حتی به قاب آن‌ها عکس اضافه کنید. 

باید بدانید که خبرهای خوب ما در همین چند مورد خلاصه نمی‌شود. به زودی با توضیحات بیشتر درباره‌ی تنظیمات شکل‌ها بر‌می‌گردیم. اما تا قبل از آن، سری به لندیک بزنید و از این قابلیت‌ها برای ساخت صفحه‌ فرود استفاده کنید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

سمانه زارع‌پور

برای ساختن لندینگ پیج باید خلاقیت به خرج داد و برای داشتن خلاقیت باید دستمان باز باشد. گاهی اوقات لازم است که بلاک‌ها را جابه‌جا کنیم تا آنها را همان جایی قرار بدهیم که می‌دانیم بهتر است. برای ا...

تحریریه لندیک

بعد از شیرینی یک‌ساله شدن لندیک،‌ حالا بچه‌های تیم فنی با افزودن یک امکان تازه به پنل لندیک کام‌مان را شیرین‌‌تر کردند. از امروز برای تنظیم دقیق‌تر اجزای داخل صفحه می‌توانید المان‌های روی صفحه را به ...

تحریریه لندیک

سئو شبیه بلندگویی است که در میان همهمه و ازدحام سایت‌ها، تبلیغات آنلاین و کمپین‌های دیجیتال، صدای سایت یا لندینگ پیج شما را به مخاطبان‌تان می‌رساند. به تازگی تنظیمات سئو به پنل لندیک اضافه شده است...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر