معرفی ۴ قالب لندینگ‌ پیج

معرفی ۴ قالب لندینگ‌ پیج

کالا و خدمات شما برای معرفی به مخاطبان، نیاز به یک لباس مناسب دارد. لباسی که معرف ویژگی‌ها و مزایای کار شما باشد. در لندیک ما کمدی از لباس‌های متنوع و کارآمد را آماده کرده‌ایم تا بتوانید با توجه به نیازتان انتخاب مناسبی داشته باشید. قالب‌های آماده‌ی لندینگ‌ پیج همان لباس‌هایی هستند که بر تن محصول، خدمات و اهداف تجاری شما می‌نشیند. به همین بهانه امروز می‌خواهیم شما را با تعدادی از این قالب‌ها آشنا کنیم.

لندینگ‌ پیج تخفیف و فروش ویژه

این لندینگ‌ پیج، مناسب تخفیف و فروش ویژه است. در ابتدای صفحه در کنار یک تصویر از محصول و معرفی آن، به قیمت اصلی و میزان تخفیف اشاره شده و بخشی هم برای دریافت کد تخفیف درنظر گرفته شده است. علاوه بر این، در ادامه برای آشنایی بیشتر مخاطب، تصایر مختلفی از محصول قرار داده شده است.

این قالب هم مشابه مورد قبلی با هدف فروش ویژه طراحی شده است. برای فروش ویژه و ترغیب مخاطب به خرید باید علاوه بر معرفی کلی محصول، به مشخصات کلیدی آن نیز اشاره شود. به همین دلیل در این لندینگ‌پیج، با تصاویر واضح و زیبا، محصول معرفی می‌شود و در خصوص ویژگی‌های آن توضیحاتی ارائه می‌کند. برای مثال بخشی از صفحه را به بیان مزیت این محصول و تفاوت آن با سایر محصولات اختصاص می‌دهد.

لندینگ‌ پیج جذب مشتری

برای جذب مشتری می‌توانید از این قالب استفاده کنید. بخش ابتدایی آن، تصویری از فراز رشته کوه‌ها است و محصول در چند جمله معرفی شده است. در مرکز صفحه در کنار تصویر محصول به ویژگی‌های آن اشاره شده و نحوه ی کار با آن توضیح داده شده است. علاوه براین برای ایجاد حس اعتماد در مخاطب، اعضای تیم به همراه عکسی از آن‌ها، معرفی شده‌اند.

لندینگ‌ پیج معرفی صفحه‌ شخصی

اگر مربی بدن‌سازی و یا سایر رشته‌های ورزشی هستید، می‌توانید از این لندینگ‌ پیج برای معرفی خودتان استفاده کنید. در ابتدای صفحه، مربی به همراه یک تصویر معرفی شده است. پس از آن، برنامه‌ی کلاس‌ها، انواع دوره‌های آموزشی و قیمت برنامه‌ها شرح داده شده است. علاوه بر این بازدیدکننده امکان دریافت کارت عضویت هم دارد.
باید بدانید که تنوع قالب‌های لندیک در همین چند مورد خلاصه نمی‌شود. با عضویت و ورود به لندیک می‌توانید به مجموعه‌ی متنوعی از این قالب‌ها دسترسی داشته باشید و به راحتی صفحه‌ی فرود دلخواهتان را طراحی کنید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

صبا عرب

اگر توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن موبایل هستید یا برایتان مهم است که تعداد نصب بیشتری از اپلیکیشن‌تان داشته باشید، خبر خوبی برایتان داریم…. به قالب‌های لندیک یک قالب جدید اپلیکیشن اضافه کردیم تا با استفا...

تحریریه لندیک

لندیک با ابزار مانیتورینگی که در اختیارتان قرار می‌دهد به شما در ساخت لندینگ پیج کمک می‌کند. در این مدت، قابلیت‌ها و امکانات کاربردی زیادی به لندیک اضافه شده است. یکی از مواردی که همواره در حال بروز...

مسعود گروسیان

اگه اهل گیم و بازی‌های رایانه‌ای باشید حتما نام رویداد سالانه آپارات گیم را شنیده‌اید. سال گذشته رقابت استریم گیم با استقبال خیلی خوبی مواجه شده بود و آپارات امسال می‌خواست علاوه‌بر برگزاری دومین دور...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر