۴ قالب لندینگ‌ پیج به پنل لندیک افزوده شد

۴ قالب لندینگ‌ پیج به پنل لندیک افزوده شد

یکی از مزایای استفاده از لندیک این است که با عضویت در آن می‌توانید از قالب‌های آماده‌ی لندینگ‌ پیج استفاده کنید. ما برای اهداف تجاری مختلف، قالب لندینگ پیج طراحی کرده‌ایم که می‌توانید آن ‌ها را با توجه به اهدافتان ویرایش کنید. در ادامه می‌خواهیم چهار نمونه از این قالب‌ها را به شما معرفی کنیم.

لندینگ‌ پیج معرفی رویداد

اگر برگزارکننده‌ی یک رویداد، کنفرانس یا همایش هستید، این لندینگ‌ پیج مناسب اهداف شما است. در اولین قسمت این قالب بر روی یک تصویر مناسب، عنوان، تاریخ و مکان رویداد قرار دارد. در ادامه علاوه بر معرفی برنامه، اعضای سخنرانان هم معرفی شده‌اند و برای آشنایی بیشتر مخاطبان، ویدئویی از دوره‌های قبل هم در دسترس است. علاوه بر این در یک بخش هم به تجربه‌های موفق گذشته و تعداد شرکت کنندگان اشاره شده است.

این لندینگ‌ پیج هم مانند قالب قبلی، مناسب معرفی رویداد است. همان‌طور که می‌بینید با یک هدر مینیمال شروع می‌شود و پس از معرفی برنامه و اشاره به نظرات شرکت‌کنندگان، بخشی از صفحه را به معرفی سخنرانان اختصاص می‌دهد. حتما به یاد دارید که  امکان تغییر رنگ و تصاویر هر صفحه وجود دارد و می‌توانید بر اساس سلیقه و نیازتان بخش‌های مختلف این قالب‌ها را تغییر دهید. 

لندینگ‌ پیج کمپین‌های مسابقه‌ای

یکی از انواع لندینگ‌ پیج‌های مناسب کمپین‌های مسابقه‌ای، لندینگ‌ پیجی است که با طراحی فانتزی و زیبا و با تصاویر جذاب، توجه بازدیدکننده‌ی صفحه را جلب کند. در این قالب لندینگ پیج کمپین مدنظر معرفی شده و علاوه بر بخش رتبه بندی بازی کنندگان، بخشی هم برای معرفی جوایز دارد.

لندینگ‌ پیج دانلود اپلیکیشن

این قالب لندینگ پیج برای دانلود اپلیکیشن طراحی شده است. در ابتدا، صفحه‌ی اول اپلیکیشن نشان داده می‌شود. در کنار معرفی اپ، تصاویری از صفحات مختلف آن و توضیحاتی درباره‌ی مراحل کار را مشاهده می‌کنید. بخشی هم به ویژگی‌های اپلیکیشن و از همه مهم‌تر، دریافت لینک دانلود آن اختصاص داده شده است.

فراموش نکنید که تیم پشتیبانی ما در لندیک همیشه در دسترس هستند و هر زمان که سوالی داشتید به شما در طراحی صفحه فرود دلخواهتان کمک می‌کنند. 

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

صبا عرب

مجید طراح خلاق تیم ماست که همیشه با ایده‌های خاص و متفاوتش همه را سورپرایز می‌کند. به‌تازگی قالبی جدید برای معرفی رویداد طراحی کرده که به شما کمک می‌کند به بهترین شکل رویداد خود را توصیف کنید. ب...

مسعود گروسیان

سلام به همگی،شنبه این هفته را با یک خبر خوب شروع می‌کنیم. امروز ۴ لندینگ‌پیج تازه به پنل لندیک اضافه شد. حتما دیگر می‌دانید استفاده از لندینگ‌پیج‌ها در لندیک کاملا رایگان است و به راحتی می‌توانید با ...

تحریریه لندیک

به تازگی یک قالب جدید لندینگ پیج به مجموعه قالب‌های آماده لندیک اضافه شده است. این قالب کاربردی برای فروش ویژه، معرفی محصول و همکاری در فروش یا Affiliation دیجی‌کالا مناسب است. در ادامه با این قالب آ...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر