معرفی ۴ قالب لندینگ‌ پیج

معرفی ۴ قالب لندینگ‌ پیج

لندیک با ابزار مانیتورینگی که در اختیارتان قرار می‌دهد به شما در ساخت لندینگ پیج کمک می‌کند. در این مدت، قابلیت‌ها و امکانات کاربردی زیادی به لندیک اضافه شده است. یکی از مواردی که همواره در حال بروزرسانی است بخش قالب‌های لندینگ‌ پیج است. در همین راستا در این پست می‌خواهیم ۴ لندینگ‌ پیجی را که به تازگی به پنل لندیک اضافه شده است به شما معرفی کنیم.

لندینگ‌ پیج معرفی اشخاص

اولین قالبی که امروز به شما معرفی می‌کنیم مناسب ساخت لندینگ پیج معرفی اشخاص است. همان‌طور که می‌بینید در این صفحه‌ی فرود از بلاک‌های متنوعی استفاده شده است. در ابتدای صفحه در چند جمله مخاطب را با موضوع آشنا کرده است. پس از آن، یک بلاک به معرفی خدمات اختصاص دارد و حتی به فعالیت های انجام شده یا درحال انجام هم اشاره کرده است. علاوه بر این، گالری‌ای از نمونه‌ی کارها هم در صفحه قابل مشاهده است. در نهایت برای جلب اعتماد مخاطب بخشی هم برای نظرات مشتریان در نظر گرفته شده است.

لندینگ پیج معرفی اشخاص

این لندینگ‌ پیج هم مربوط به معرفی اشخاص است. در این قالب با یک طراحی متفاوت و جذاب از چندین بلاک کابردی استفاده شده است. با یک پس‌زمینه‌ی ساده به خوبی توجه مخاطب را به تصاویر، عنوان‌ها و متن‌ها جلب می‌کند. در اولین بخش به معرفی شخص و مهارت‌های او می‌پردازد و در ادامه نمونه کا‌رها قرار داده می‌شود و مثل همیشه یک بخش، به نظرات مشتریان اختصاص دارد.

لندینگ‌ پیج دانلود اپلیکیشن

لندینگ پیج دانلود اپلیکیشن

برای ساخت لندینگ پیج دانلود اپلیکیشن می‌توانید از این قالب استفاده کنید. در خصوص ویژگی‌های مثبت این لندینگ‌ پیج می‌توان به هدر متفاوت و زیبای آن، وجود یک بلاک برای ذکر ویژگی‌های اپ و ارائه‌ی توضیحات کاملی از مراحل کار اشاره کرد. مثل سایر لندینگ‌ پیج های دانلود اپلیکیشن، در این قالب هم بخش نظرات کاربران و دریافت لینک دانلود وجود دارد.

لندینگ‌ پیج معرفی رویداد

لندینگ پیج معرفی رویداد

در این قالب که موضوع آن، معرفی رویداد است، پس از معرفی برنامه، نظرات شرکت‌کنندگان بیان شده و بخشی هم برای خرید بلیط در نظر گرفته شده است. علاوه بر این برای آشنایی بیشتر مخاطبان، سخنرانان برنامه نیز معرفی شده‌اند.

به زودی قالب‌های  بیشتری به این مجموعه اضافه می‌شود. اما تا قبل از آن، برای آشنایی با قالب‌های موجود، سری به پنل لندیک بزنید و از امکانات آن برای ساخت صفحه‌ فرود استفاده کنید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

یکی از مزیت‌های لندیک این است که علاوه‌بر امکان طراحی صفر تا صد صفحه فرود دلخواهتان، در آن به مجموعه متنوعی از قالب‌های آماده لندینگ پیج دسترسی دارید که می‌توانید با توجه به نیاز و اهدافتان از آن‌ها ...

تحریریه لندیک

یکی از مزایای استفاده از لندیک این است که با عضویت در آن می‌توانید از قالب‌های آماده‌ی لندینگ‌ پیج استفاده کنید. ما برای اهداف تجاری مختلف، قالب لندینگ پیج طراحی کرده‌ایم که می‌توانید آن ‌ها را با تو...

تحریریه لندیک

کالا و خدمات شما برای معرفی به مخاطبان، نیاز به یک لباس مناسب دارد. لباسی که معرف ویژگی‌ها و مزایای کار شما باشد. در لندیک ما کمدی از لباس‌های متنوع و کارآمد را آماده کرده‌ایم تا بتوانید با توجه به ن...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر