چگونه از بلاک‌های لندیک استفاده کنیم؟

چگونه از بلاک‌های لندیک استفاده کنیم؟

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد لندیک که به شما در طراحی لندینگ پیج کمک می‌کند، امکان دسترسی به مجموعه متنوعی از قالب‌ها و بلاک‌های آماده است. با ورود به پنل لندیک می‌توانید از قالب‌های از پیش طراحی شده برای ساخت صفحه فرود استفاده کنید؛ علاوه بر این می‌توانید این قالب‌ها را با سلیقه خودتان ویرایش کنید و حتی بلاک‌های استفاده شده در آن‌ها را تغییر دهید.

اگر بخواهید لندینگ‌ پیج دلخواهتان را بدون استفاده از قالب‌های از پیش آماده بسازید می‌توانید به کمک بلاک‌ها به سادگی و در کمترین زمان، چارچوب کلی صفحه فرودتان را طراحی کنید و بعد از آن کافی است که محتوا، تصاویر و یا ویدیوی مدنظرتان را به آن اضافه کنید.

برای استفاده از بلاک‌‌ها پس از ورود به صفحه ادیتور لندیک،‌ با کلیک روی گزینه‌ی بلاک در نوار بالای صفحه، می‌توانید به مجموعه بلاک‌ها دسترسی داشته باشید و با توجه به نیازتان یکی از آن‌‌ها را انتخاب کنید. 

بلاک‌های این بخش بر اساس موضوع دسته‌بندی شده‌اند. برای توصیف، بیان ویژگی‌ها و مزایا،‌ مراحل کار، گالری محصولات، معرفی افراد،‌ کال‌تو‌اکشن،‌ نظرات مشتریان و جداول قیمت می‌توانید از این بلاک‌ها استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید به هر جای صفحه بلاک خالی اضافه کنید و به دلخواه خودتان آن را طراحی کنید. 

پس از انتخاب بلاک و قرار دادن آن در صفحه، با کلیک روی هر یک از المان‌های آن بلاک، نوار تنظیمات برای شما باز می‌شود و می‌توانید آن‌ را تغییر دهید، لینک اضافه کنید، زیر و رو و یا حذف کنید.

بلاک‌ها به شما کمک می‌کنند تا به راحتی، سریع و ساده، لندینگ پیج حرفه‌ای خود را بسازید.

همین حالا با ثبت نام و ورود به پنل لندیک، ساخت لندینگ پیج دلخواهتان را شروع کنید. اگر در زمینه طراحی صفحه فرود و استفاده از بلاک‌ها سوالی دارید،‌ می‌توانید از تیم پشتیبانی ما کمک بگیرید.

تحریریه لندیک در

خواندن این مطالب هم پیشنهاد می‌شوند

تحریریه لندیک

بعد از شیرینی یک‌ساله شدن لندیک،‌ حالا بچه‌های تیم فنی با افزودن یک امکان تازه به پنل لندیک کام‌مان را شیرین‌‌تر کردند. از امروز برای تنظیم دقیق‌تر اجزای داخل صفحه می‌توانید المان‌های روی صفحه را به ...

مسعود گروسیان

سلام به همه‌ی شما کاربران خوب لندیک! حواس‌مان به خواسته‌ها و نیازمندی‌های شما هست و برای‌مان مهم است هر روز لندیک را با کسب‌وکار شما هماهنگ‌تر از گذشته کنیم.چند وقتی بود که از ما خواسته بودید تا چند ...

تحریریه لندیک

لندیک روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و ما از رشد فرزندمان که حالا بیش‌ از ۷۵۰ عضو دارد بسیار خوشحالیم. بعد از خبر امکان افزودن کد JS به لندینگ‌ پیج حالا خبر افزوده شدن دو گزینه‌ی تازه را داریم که به شما د...

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن نظر